wtorek, 1 listopada 2022

Jesienne stylizacje z bonprixem

 Razem z firmą bonprix przygotowaliśmy dla was piękne, praktyczne stylizacje. Sprawdzą się one do szkoły, pracy, na spotkanie z przyjaciółkami, a nawet na randkę. Tym razem zdecydowałam się na ubrania w innych kolorach, niż dotychczas. Uznałam, że będą one idealne na jesienne miesiące. Jestem ciekawa, czy wam się spodobają? Oczywiście możecie wybrać inne kolory, to jest tylko moja propozycja. W sklepie bonprix jest bardzo duży wybór, więc znajdziecie ubrania w swoich ulubionych odcieniach kolorystycznych.

Legginsy i shirt z długim rękawem

 Wybierasz się na imprezę? Zatem ta stylizacja jest dla Ciebie. W czarnych legginsach będzie Ci wygodnie, a zaprezentujesz się seksowanie. Zawierają one modne wstawki ze sztucznej skóry, do tego dobrze dopasowują się do sylwetki. Można w nich tańczyć całą noc. Do tego dopasowałam bluzkę z połyskiem, ponieważ moją uwagę przykuło marszczenie oraz kopertowy dekolt. Moim zdaniem będzie ona pasować także na spotkania biznesowe - jest wygodna, elegancka, oryginalna. Jeżeli mnie popierasz, to polecam założyć do tego klasyczny żakiet i można ruszać na negocjacje. Z tego zestawu jestem zadowolona. Ciuchy zostały dobrze wykonane z mocnych materiałów. Jeszcze ani razu nie zawiodłam się na firmie bonprix, a zamawiam w tym sklepie od 8 lat.



Koronki na topie

 Koronki są nadal popularne i chętnie wybierane, więc nie mogło ich zabraknąć na moim blogu. Zatem druga wersja jesiennej stylizacji, to top koronkowy i legginsy czarne z wstawkami. Bluzka jest dostępna w wielu kolorach, więc jeżeli wybrany przeze mnie nie jest za bardzo w twoim guście, to odsyłam na stronę sklepu aby sprawdzić pozostałe propozycje. Top jest świetny - ładnie się układa, nie uciska, przyciąga wzrok, dzięki ozdobnej koronce z przodu. Na pewno będą go ubierać na spotkania ze znajomymi, ponieważ przód jest luźny i nie będzie mi opinać brzucha po zjedzeniu. Najgorsze jest uczucie ściśniętego brzucha po obiedzie, kolacji itd. W tym przypadku nie będę się tym martwić luźny top, to jest to.



Torebka do tego

 Do każdej z tych stylizacji pasować będzie klasyczna torebka w czarnej barwie. Polecam ją, gdyż jest pojemna, elegancka, zawiera paski, więc można ją nosić w ręce lub na ramieniu. Z pewnością będzie mi towarzyszyć na wielu spotkaniach towarzyskich, jak i biznesowych. Lubię torebki tego typu, jak gdzieś się wybieram mam przeważnie wiele przedmiotów ze sobą. Muszę dodać także, że uroku dodają jej złote zdobienia. Natomiast zwróciłam na nią uwagę ze względu na jej kształt.

Linki - wpadnij na zakupy

Bluzki - https://www.bonprix.pl/bluzki-damskie/c-371/

Topy - https://www.bonprix.pl/topy-damskie/c-366/

Legginsy - https://www.bonprix.pl/legginsy-damskie/c-810/ 

Torebki - https://www.bonprix.pl/torebki-damskie/c-962/  

Bonprix - https://www.bonprix.pl/

Oświadczenie: post sponsorowany współpraca z firmą Bonprix

1 komentarz: