poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Własnoręcznie wykonane świece - Wax Nami

 Cenię sobie produkty wykonane własnoręcznie. Mają one ''ciekawy charakter''. Osoba sprzedająca tego typu rzeczy musiała się dużo napracować. Poza tym często za rękodziełem stoi ciekawa historia. Świece zrobione ręcznie wyróżniają się oryginalnością. Moim zdaniem są o wiele lepsze niż wyprodukowane masowo. Dlatego zdecydowałam się zamówić świece Wax Nami.

Wax Nami - świece od przyjaciółki

 Zakupy w tym sklepie polecam podwójnie...produkty są świetne, ale właścicielka jest bardzo miła i przyjacielska. Podczas ustalania szczegółów współpracy miałam wrażenie, jakbym pisała z koleżanką ze szkoły a nie reklamodawczynią. Świetne podejście do ludzi. Do tego na plus styl prowadzenia konta na social mediach. Nie jest to konto reklamowe, tylko prowadzone z pasją na którym znajdziecie wysokiej jakości świece, woski i zawieszki.


Dlaczego warto wybrać świece Wax Nami?

 Warto wybrać te świece ze względu na zapach - jest cudowny i intensywny. Do zalet zaliczę również to, o czym wspominałam już, czyli oryginalność i staranność wykonania. Ważne jest też to, że produkty nie są testowane na zwierzach, nie są toksyczne podczas spalania. Spodobały mi się także słoiczki w których są świece. Ponadto jest duży wybór. Miłą niespodzianką były karteczki, które znalazłam w paczce. Na jednej z nich było podziękowanie za wybranie sklepu. Na drugiej znalazłam instrukcję dotyczącą pielęgnacji świec. Podsumowując: polecam wam ten sklep. Wyroby sprawdzą się na prezent, na romantyczny wieczór we dwoje, imprezę.


Linki: 

Instagram - https://www.instagram.com/wax_nami/

Aukcje - zawieszka

Z kodem Patrycjalewandowska otrzymacie 20% rabatu na zakupy!

3 komentarze:

  1. Od niedawna zacząłem wykonywać własne świece i muszę przyznać, że całkiem nieźle mi to wychodzi. Zacząłem je produkować dla znajomych.

    OdpowiedzUsuń