czwartek, 4 sierpnia 2022

Gdzie kupić koszulki z zabawnymi napisami?

 Koszulki z zabawnymi napisami sprawdzają się idealnie na prezent. Jednakże warto je kupować również dla siebie na różne okazje. Można w ten sposób poprawić sobie, jak i innym humor. Mając na sobie ubranie ze śmiesznym napisem będziesz mieć o wiele lepszy nastrój, więc przyjemniej minie Ci dzień. Ja także postanowiłam wybrać dla siebie taki ciuch. Uznałam, że dobrze jest mieć coś mniej oficjalnego i wywołującego uśmiech. Swoją koszulkę wybrałam ze sklepu TopKoszulki.pl.

Jakie bluzeczki znajdę w sklepie TopKoszulki.pl?

 Na stronie TopKoszulki znajdziesz ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Możesz zamówić np. okolicznościowe, dla par, dla dziadków, na dzień mamy lub taty. Poza tym dostępne są fantastyczne rzeczy na Wieczór Panieński, Walentynki, Halloween, z okazji narodzin dziecka. Jeżeli szukasz prezentu na urodziny dla bliskiej osoby to do wyboru masz m.in. na 18 urodziny, dla siostry, na wybrany miesiąc, dziecięce. Ponadto w sklepie znajdują się koszulki dla: sportowców, informatyków, mundurowych, kosmetyczek itd. Oczywiście bluzek związanych z zawodami jest o wiele więcej, ale uznałam, że lepiej będzie jak sprawdzicie sobie sami ofertę niż miałabym tworzyć tutaj listy.

Czy w sklepie znajdę produkty dla niemowląt?

 W sklepie kupisz produkty dla niemowląt np. body niemowlęce z nadrukiem. Dostępne są ubranka z długim rękawem i metryczką, ciuszki dla dziewczynek i chłopców, wykonane z ekologicznej bawełny.

Czy mogę stworzyć własny projekt?

 Tak! Na stronie TopKoszulki.pl dostępny jest kreator w którym przygotowujesz wymarzoną koszulkę w wybranym kolorze. Oprócz tego możesz kupić bluzę lub top z własnym projektem. Oferta jest dedykowana kobietom, jak i mężczyznom.

Koszulka wybrana przeze mnie...

 Uwielbiam koty - mam trzy domowe, więc nic dziwnego, że zdecydowałam się na koszulkę ''Daj buziaka dla kociaka''. Bardzo spodobała mi się ta propozycja. Gdy przeczytałam ten napis od razu poprawił mi się nastrój. Oczywiście dla siebie wybrałam czarny kolor, ponieważ najlepiej się w nim czuję. Poza tym biały napis pięknie się komponuje z czarnym materiałem. Koszulka jest taliowana. Wykonana została z ekologicznej bawełny. Do tego zawiera wzmocnienie na ramionach, dekolt wykończony dzianiną ściągaczową, trwały profesjonalnie wykonany nadruk.

Link do koszulki wybranej przeze mnie: https://topkoszulki.pl/pl/p/Damska-koszulka-taliowana-DAJ-BUZIAKA-DLA-KOCIAKA/8100

Link do sklepu - https://topkoszulki.pl/

5 komentarzy:

  1. Koszulki z zabawnymi napisami są najlepsze. Sam mam kilka egzemplarzy. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zabawne koszulki, dlatego dziękuję Ci za polecenie tej strony. Zaraz do niej zajrzę i może coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lat temu miałam kilka takich koszulek, były praktycznie wszędzie dostępne, teraz raczej stawiam na bardziej klasyczne modele :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka :) Myślę, że takie koszulki to fajny pomysł na prezent :)

    Świetnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń