poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Jaką stylizację wybrać na ślub?

 Niebawem wybierasz się na ślub i nie wiesz, jak się ubrać? Zatem świetnie się składa, ponieważ przygotowałam dla Ciebie idealną propozycję na to wydarzenie. Długo się zastanawiałam nad stylizacją okolicznościową, aż trafiłam na piękną sukienkę, która na pewno będzie pasować. Wybrałam również do tego żakiet - na wszelki wypadek, gdy miałaby być gorsza pogoda. Rzeczy zamówiłam z mojego ulubionego sklepu Bonprix. Mam do tej firmy zaufanie, ponieważ kupuję ich produkty od 2 klasy liceum, czyli od około 8 lat.

Stylowa sukienka z koronką i falbaną

 Uznałam, że ta kreacja będzie idealna na ślub i wesele. Sukienka jest nietypowa, ma ciekawy krój, modny fason, poszerzany dół. Do tego zawiera koronkę i ozdobne falbanki, które nadają jej ciekawego wyglądu. Oprócz tego spodobał mi się jej wzór. Lubię ubrania w kwiaty sprawdzają się one na wiosnę oraz lato. Jeżeli Ty również jesteś fanką tego typu rzeczy, to polecam tę sukienkę. Czuję się w niej swobodnie i komfortowo. Dobrze się ona dopasowuje do sylwetki, ale nie jest obcisła. Stylizacja na imprezę okolicznościową musi być wygodna, aby swobodnie się bawić. Sukienkę kupicie w sklepie Bonprix.


Dopasowany czarny żakiet ze złotymi guzikami

 Od dłuższego czasu szukałam dla siebie odpowiedniego żakietu. Często były one za duże, nie w tym kolorze co bym chciała, ze słabego materiału. W końcu trafiłam na idealną propozycję, czyli żakiet ze złotymi guzikami Bonprix. W tym sklepie znalazłam swój rozmiar - 32. Poza tym ubranie nie zawiera zbędnych dla mnie zdobień. Dodane zostały tylko guziki po obu stronach, ale to akurat jest w moim stylu. Do tego żakiet pięknie podkreśla sylwetkę z czego jestem bardzo zadowolona. Dużym atutem tej opcji jest również dobrej jakości materiał. Będę go często nosić z pewnością, gdyż na chłodniejsze dni idealnie się sprawdzi. Podsumowując - jest to propozycja godna polecenia.

Bonprix mój ulubiony sklep

 Bonprix jest jednym z moich ulubionych sklepów, dlatego prezentuję wam stylizacje stworzone z ubrań z tego sklepu. Na stronie marki znajdują się rzeczy praktycznie w każdym stylu. Do tego tylko tutaj nie mam problemu ze znalezieniem swojego rozmiaru. Ponadto dla tej marki należy się wielki plus za świetnej jakości produkty. Niektóre rzeczy np. jeansową koszulę kupiłam 7 lat temu i mam ją do dziś w bardzo dobrym stanie.

Linki:

Bonprix -  https://www.bonprix.pl/

Żakiety - https://www.bonprix.pl/marynarki-damskie/c-369/

Sukienki - https://www.bonprix.pl/sukienki/c-114/

5 komentarzy:

  1. Z chęcią wybrałabym się teraz na jakiś ślub. Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulki z naszymi unikalnymi nadrukami to sztuka noszona na ciele. Każdy wzór to wyjątkowy przekaz, w którym Twoja historia staje się głównym bohaterem. Wyraź siebie poprzez styl, odkrywaj indywidualność w każdym detalu. http://www.kreatorkoszulek.pl/

    OdpowiedzUsuń