poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Jakie wybrać eleganckie wiosenne stylizacje?

 Przygotowałam dla was stylizacje wiosenne. Najbardziej lubię czarny kolor, dlatego nawet w letnich kompozycjach się one pojawiają. Wzięłam też pod uwagę, że ta barwa jest jedną z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych. Jednakże nie tylko te kolory dzisiaj zobaczycie. Zamówiłam także koszulę w oryginalne wzory. Wszystkie rzeczy, które wykorzystałam do stworzenia outfitu zamówiłam w sklepie internetowym bonprix.

Czarno-biała wiosenna elegancja

 Czytając ten podtytuł można się zastanowić, ale co czerń ma wspólnego z wiosną? Szczerze wam napiszę, że obecna pogoda mnie inspiruje do tworzenia stylizacji w ciemnych kolorach. Więc dla mnie to wystarczy. Poza tym uważam, że czerń i biel jest uniwersalna i można ją nosić przez cały rok. Stąd moja decyzja aby zamówić czarną kamizelkę i czarno-białe legginsy. 

 Kamizelkę możecie nosić, jak bluzkę. Ja właśnie wybrałam taką opcję, ale świetnie się będzie ona prezentować na koszulach, eleganckich bluzkach, sukienkach. Możliwości jest wiele. Każda z was niech wybierze dla siebie najlepszą propozycję. Ponadto ciekawie wygląda w zestawieniu z wzorzystymi legginsami. Chociaż na pewną założę ją również do spódnicy mini lub klasycznych spodni i żakietu. Jeden ciuch a tyle różnych rozwiązań. Lubię tak, ponieważ mogę wykazać się kreatywnością. Też tak macie?

 Wzorzyste legginsy dla nastolatek, dorosłych i dojrzałych kobiet. Wiele osób twierdzi, że takie ubrania są odważne. Oczywiście się z tym zgadzam, ale ja jestem odważna, więc to do mnie idealnie pasuje. Podobają mi się niepowtarzalne wzory. Można się w ten sposób wyróżnić. A co do legginsów są wygodne i ładnie się prezentują. Natomiast, co najważniejsze, to nie prześwitują oraz nie krępują ruchów.

Nietypowa koszula w sam raz na wiosnę

 Do koszyka dodałam również koszulę. Gdy ją tylko zobaczyłam, to pomyślałam ''muszę ją mieć'' jest w sam raz dla mnie. Mam nadzieję, że zdążę zamówić bo bardzo szybko znikają. Ostatecznie, jak widzicie udało mi się, a wtedy został tylko mój rozmiar, ahhh to szczęście. Na obecną chwilę koszula dostępna jest prawie we wszystkich rozmiarach - pewnie była nowa dostawa. Cóż ja mogę o niej napisać? Z pewnością jest piękna, wygodna, idealnie dopasowana. Zestawię ją ze spódnicami, legginsami, eleganckimi spodniami.

5 komentarzy:

  1. Czarny kolor zawsze dobrze wygląda. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne dla oka połączenia kolorów i desenie. Zwłaszcza w drugim zestawie, koszula bardzo ciekawy ma wzór moim zdaniem.

    To w sumie jak ja. Święta całkiem dobre miałem.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe printy. Z czarnym kolorem komponują się doskonale :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Bonprix. Pierwsza stylizacja idealna na koncert rockowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stylizacje. Myślę, że sprawdzą się idealnie na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń