poniedziałek, 2 października 2017

,, Bitwa ,, butów

      Uwielbiam chodzić w sandałkach, szpilkach . Wybieram buty z różnych firm, patrzę zawsze na jakość i wytrzymałość, gdyż sesje zdjęciowe są urozmaicone, ale nie tylko dlatego . W wysokich butach zawsze chodziłam do liceum są dla mnie o wiele wygodniejsze niż balerinki czy sportowe . 
    Mój styl jest bardzo elegancki dlatego wybieram też takie obuwie, wyobrażacie sobie aby do sukienki biznesowej wybrać Nike ?? No ja uważam, że nie dlatego klasyczne czółenka w tym wypadku będą najlepsze . Moje ulubione firmy to : CCC, Deichmann i DeeZee, mam do nich zaufanie i wiem, że ich produkty wytrzymają wszystkie warunki pogodowe i nie mam obaw, że w trakcie sesji czy spaceru zostanę bez butów . A wam podobają się wysokie obcasy ? Lubicie chodzić w szpilkach czy raczej stawiacie na sportowe ? 
   Tym razem przedstawiam trzy stylizacje w których głównym bohaterami są obcasy  

+ zapraszam na zakupy duży wybór pięknych butów : 
  Sandałki dla każdej z nas  
                                                                                       
 Czółenka każda znajdzie coś dla siebie



Fot : Dawid Ceglarski

Fot : Kamil Szeról

Fot : Maciej Malicki


76 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś tylko obcasy, a dzisiaj od wielkiego "dzwonu" :) Przyzwyczaiłam się do wygody ;) U Ciebie najbardziej przypadły mi do gustu buty numer dwa!

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie miałem nigdy upatrzonej firmy, co do obcasów to powiem ci że moja dziewczyna nie lubi obcasów ale właśnie pasuje do niej ten typ a ona lubi bardziej na sportowo lub ogólnie bez obcasów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na chwilę obecną chodzę tylko w butach sportowych, które są dla mnie najwygodniejsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy właśnie od osoby , dla mnie z kolei sportowe nie są wygodne , wole szpilki

      Usuń
  5. o wow superaśne te buty <3 pozdrawiam i zapraszam na mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle nie chodzę w butach na obcasach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie chodzę na obcasach, ale te z pierwszego zdjęcia kradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja też bardzo lubię kupować buty w Deichmannie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki nadają świetny profil sylwetce, ale można nabawić się żylaków od zbyt długiego noszenia. Wszystko z umiarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo , ale mimo kontuzji nóg lepiej czuję się w wysokich butach niż w niskich

      Usuń
  10. Głownie kupuję na eobuwie a jak chce coś oryginalnego takiego że jak zniszcze to nie szkoda to biore z aliexpress. Co Chinczycy nie wymyslą to głowa mała. :)

    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie , ja lubię kupować w tych podanych firmach ale też w pobliskich sklepach

      Usuń
  11. Moje życie całe kręci się wokół sport, więc na co dzień często wybieram Nike. Jednak uwielbiam zakładać wyższe buciki ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje! Wszystkie 3 pary butow super

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam swojej ulubionej firmy z butami, ale też często kupuję obuwie w tych firmach co Ty ;)
    Najlepiej czuję się na płaskim obcasie, ale coraz częściej sięgam po coś wyższego.
    Ty w burach na obcasie wyglądasz świetnie i bardzo pasują do Twoich eleganckich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , może to wydaje się dziwne ale w tych butach mniej bolą mnie nogi

      Usuń
  14. Super spódniczka na pierwszym zdjęciu i na lato i na zimę np do owersize swetra. :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. ha, obcasy to zupełnie nie moja bajka, ale muszę przyznać, że do stylizacji na zdjęciach pasują!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię wysokie obcasy, ale moje nogi już niezbyt :D, stawiam na wygodę przede wszystkim. NIKE do stroju biznesowego - absolutnie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czasami zalożyć takie buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetna stylizacja no i oczywiście świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/10/01/blog-zmiany/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że sezon na sandałki się kończy... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak ale uważam, że lepiej kupować takie buty jesienią albo zimą jest wtedy więcej promocji

      Usuń
  21. Super zdjęcia, piękne buty. Osobiście nie ufam ccc traf tak chciał,że albo mi od nich buty padają po miesiącu albo obcierają i kończą za szafą. Mimo wszystko piekne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham szpilki😍 nie mam swojej ulubionej Marki Ale ty ze zdjęcia są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zdecydowanie wolę sportowe obuwie. W nim moje stopy i nogi czują się najlepiej. Jednak mam w szafie kilka obcasów, które zakładam na jakies okazje albo wtedy, gdy mnie natchnie na bardziej kobiecy look. 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Również rzadko wybieram butysportowe. Najlepiej czuje sie chociażby na delikatnym obcasie. Właśnie udało mi się znaleźć moje wymarzone mokasyny. Z CCC lubię marki Quazi lub Lasocki. Dezee nie lubię . Ich buty można dostać u chińczyków za połowę ceny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zdecydowaną zwolenniczką płaskich butów, choć wiem, że super nogi wyglądają w takich szpilkach. Ja nie umiem w nich chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja bardzo lubię eksperymentować i do klasycznego looku ubrać sportowe dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Na tak pięknych nogach to każde buty wyglądają cudnie :) ja jednak wybieram adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale bosko Ci! I to w każdych, najbardziej podoba mi isę pozycja nr.2 :)
    Ja na co dzień wybieram płaskie, wygodne buty typu slip-on lub adidaski, ale czasem lubię poszaleć i zakładam moje ulubione sandałki w których +15cm do mojego pół metra haha
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez raczej "szpilkowa" dziewczyna jestem, więc druga stylówka jak najbardziej przypadła mi do gustu- wyglądasz czadowo ! :D
    zgrabniocha :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejuuuu jakie te buty są piękne ❤❤
    Ja jestem wysoka i w takich butach wygladam jak wielkolud :( Kiedyś chętnie bym takie założyła :) https://ksiazkomaniaczkasite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne buty :) Uwielbiam obcasy, a niestety mam zakaz przez kontuzję kolana... :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty są świetne ! Lubię obcasy mam trzy pary i zastanawiam się nad kupnem kolejnej ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne stylizacje, druga podoba mi się najbardziej! U mnie królują buty sportowe, obcasy tylko na "większe wyjścia", bo to męka dla moich stóp, nie jestem przyzwyczajona, ale nie można zaprzeczyć, że ich urok jest nie do podrobienia, dlatego podziwiam ludzi, którzy chodzą w szpilkach na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szpilki z pierwszego zdjęcia bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja, buty są przepiękne <3

    adatoniewypadaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. też uwielbiam wysokie buty,ale niestety nie mogę na nich dlugon wytrzymać <3 piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie piękne zdjęcia i buty <3 druga stylizacja-rewelacja
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej podobają mi się buty nr 1 i 2. Są śliczne.

    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Z powodu niskiego wzrostu powinnam chodzić na obcasie, ale jako mamie dużo wygodniej chodzi mi się na płaskim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń