piątek, 6 października 2017

Mój pierwszy miesiąc blogowania.

            Mój pierwszy miesiąc blogowania mija dokładnie 08.10.2017 ale dzisiaj postanowiłam dodać z tej okazji post i wyjaśnij dlaczego zaczęłam pisać bloga skąd taki pomysł i co pojawi się dalej .
             Bloga założyłam gdy miną rok na maxmodels. Do wszystkich sesji zdjęciowych przygotowuję się sama, stylizuje, maluję. Do tej pory miałam 20 sesji, na wszystkich były stylizacje  i makijaże wymyślane jedynie przeze mnie, wcześniej nie pisałam skąd czerpię inspiracje, gdzie kupuję bo uważałam, że dodanie zdjęć na facebooka i maxmodels wystarczy ale szczerze zaczęło się to już robić dla mnie nudne a dużo osób pytało co gdzie kupiłam czy kreacje są moje czy nie, i dlatego postanowiłam pisać bloga, chcę dzielić się z ludźmi moimi inspiracjami, pomysłami a mam ich wiele, o czym się niebawem przekonacie, ponieważ szykuję  się do kolejnych zdjęć. Na mojej stronie do tej pory najczęściej pojawiały się wpisy typu ,, bitwy stylizacji ,, i ,, moje ulubione - czyli marki jakie polecam ,, teraz również będą się takie  ale z pewnością zaprezentuję więcej makijaży, recenzje nie tylko firm odzieżowych ale też różnych kosmetyków których używam. 
           Teksty które piszę zawsze zawierają tylko kilka zdań, i takie pozostaną uważam lepiej krótko a na temat. Zawieram w nich zawsze najważniejsze informacje bez zbędnych przynudzających opisów na dwie strony za to wolę dodać więcej zdjęć czy po prostu linki do sklepów prze mnie uwielbianych.

Zapraszam na zakupy :
rimmel - więcej produktów po kliknięciu ,, idź do sklepu ,,
 Botki - więcej po kliknięciu ,, idź do sklepu ,,

Fot : Tomasz Szczepański





79 komentarzy:

  1. W takim razie wszystkiego najlepszego z okazji zbliżającej się rocznicy i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na dalszej blogowej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pierwszego miesiąca i obyś wytrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy miesiąc jest najtrudniejszy ;) ja niedawno też przez to przechodziłam. Obyś nie straciła rozpędu i dalej czerpała z tego przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję to bardzo miłe, ale muszę przyznać, że blogowanie to praca jaką bym chciała wykonywać już zawsze, zobaczymy czy mi się uda spełnić to marzenie

      Usuń
  5. Oo kochana musimy przyznać, że super wychodzi Ci to blogowanie! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia piękne zdjecia blogowanie to kolejny krok nie można stać w miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego,będzie teraz więcej różnych postów a może nawet filmów

      Usuń
  7. Ładne ujęcia :) 20 sesji to świetny wynik, gratuluje :) Życzę kolejnych sesji i niekończących się inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatem życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i milionów czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym blogowaniu w takim razie :) Żeby wytrwałość Cie nie opuscila :) Kiedys bylam na maxmodels, ze 100 lat temu ;) ha, nie wiedziałam ze ten portal jeszcze istnieje!

    www.odkrywajacameryke.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest nadal :) i dziękuje
      ps. proszę o nie wstawianie linków

      Usuń
  10. Masz śliczne oczy!Nie wiem czy tylko ja to zauważyła No ale No��
    Kochana trzymaj się i trzymam kciuki za twojego bloga!Blogowanie to wspaniała rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i życzę kolejnych miesięcy na blogosferze! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości w dalszym blogowaniu,a by wena cb nie opuszczała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wytrwałości! Wiem sobie że są kryzysy. Obyś się nie poddała :-)
    Trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w blogowaniu:) No i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w dalszym blogowaniu, satysfakcji i inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w dalszym rozwoju! Dobrze Ci idzie :)
    Zapraszam, https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i świetnie! Nawet jak kiedyś znudzi Ci się blogowanie, to fajnie będzie zajrzeć na bloga i powspominać ;) Trzymam kciuki za dalszy rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne zdjęcia! powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia i cieszę się, że masz swój styl np. więcej zdjęć - mniej słów. To ważne w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najważniejsze to mieć pomysł na siebie , a Ty go masz ! :D
    Powodzenia z dalszym blogowaniem , bo nie wydaje się , ale to jest ciężka praca i wszystkiego naj w dniu miesiecznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w takim razie w dalszym blogowaniu :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post and photos really liked, Darling ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, w takim razie powodzenia na kolejne miesiące - no i przyjemności z sesji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też życzę powodzenia! Fajnie że się rozwijasz i nie zniechęcasz :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy :) Chętnie tu wracam.

    Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i powodzenia w dalszym blogowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia. Zostawiam obserwację 💕

    OdpowiedzUsuń
  30. cuuudowne zdjęcia!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/perfekcjonisci-maja-trudniej.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow a ja myślałam patrząc na zdjęcia, że tak świetną robotę wykonuje makijażystka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń