czwartek, 12 października 2017

20 Sesji zdjęciowych


       Miałam jak do tej pory 20 sesji zdjęciowych niebawem kolejne, ale skupmy się na tych co były. Niektóre lepsze a inne trochę gorsze, natomiast w tym poście postanowiłam przedstawić fotografów z którymi pracowało mi się najlepiej, fakt mam dużo propozycji współpracy i to w całej Polsce. 
       Jeżeli chodzi o sesje zdjęciowe mam duże wymagania dla mnie zawsze musi wszystko wyjść  dobrze, staram się aby całość wychodziła idealnie mam tu na myśli stylizacje makijaże czy fryzury więc wymagam też od innych aby dali z siebie wszystko, żeby wyniki były jak najlepsze i się podobało każdej ze stron ale również odbiorcom. Więc da niektórych 20 sesji może być mało a dla innych wręcz przeciwnie, dla mnie jest w sam raz wolę mieć mniej ale za to świetnych niż wiele ale słabych. Często się zdarza, że pogoda bardzo lubi się psocić i tak było na mojej 4 jak zaczął padać deszcz a ja wracałam morka i zziębnięta do domu ale i tak bardzo zadowolona bo zdjęcia wyszły rewelacyjnie. Zdarza się tak, że coś wypadnie i trzeba odwołać sesję. Fotomodeling nie jest łatwy, ale bardzo satysfakcjonujący poznaje się wiele ciekawych ludzi, no i oczywiście radość jak na poczcie są już zdjęcia kilka tysięcy polubień komentarzy jest bardzo miłe. Cieszę się, że ludzie doceniają pracę moją jaki fotografów. 
         Wracając do tematu głównego tego wpisu jak tak wspominałam wcześniej tym razem przedstawię fotografów z którymi mi się pracowało najlepiej i jestem bardzo zadowolona z efektów. 

1. Jarosław Piasecki  /  Kamil Szeról
2. Robert Majewski / Wiesław Wlizło 
3. Bartosz Maciejewski / Michał Michalski
4. Sebastian Jóźwiak / Jakub Malinowski
5. Tomasz Szczepański 
6.  Maciej Malicki / Dawid Ceglarski

 
Fot : Jarosław Piasecki
Fot : Kamil Szeról
Fot : Robert Majewski
Fot : Wiesław Wlizło

Fot : Michał Michalski
Fot : Bartosz Maciejewski
Fot : Jakub Malinowski

Fot : Sebastian Jóźwiak
Fot : Tomasz Szczepański
Fot : Maciej Malicki


Fot : Dawid Ceglarski


     Oto osoby które polecam, piszcie w komentarzach która wam sesja się najbardziej podobała, aa ja się szykuję na kolejne. Będzie mrocznie ale nie tylko, więc zapraszam do obserwowania mojego bloga bo teraz będzie ciekawie. 


74 komentarze:

  1. Ja nigdy nie byłam na takiej profesjonalnej sesji pierwsza jest najlepsza moim zdaniem.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne, wszystkie mi się spodobały.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia fantastyczne, ale jak modelka piękna to i super zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcie za kratami wygląda super!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie 4 od dołu - świetna praca fotografa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Zapraszam do mnie na sesje zdjęciowe 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki! Dobry fotograf plus piękna modelka to zawsze sukces,naprawdę zdjęcia ciszą oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite zdjęcia. Zazdriszxze Naprawdę. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej niesamowite jest dla mnie zdjęcie Kamil Szeról. Zrobić fotkę w takim momencie - dla mnie mistrzu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie Kamil Szeról jest najlepsze. Sam lubię takie sesje zdjęciowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne,pierwsza chyba najlepsza 😊 chciałabym chociaż jedną taką 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Czwarta skradła nasze serce całkowicie! Chcemy więcej zdjęć z tej sesji :o MEGA! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że trafiłaś na sensownych fotografów. Ja sama swego czasu bawiłam się w takie sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie Kamila Szeról jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna sklejanka zdjęć :) pasuje Ci czarny

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow szykuje nam się druga mamiko. Może przez to że czarny pasuje do ciebie i takie mroczniejsze stylizacje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam na 3 sesjach sportowych i nie lubię, ale blog tego ode mnie wymaga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecia przesliczne, wszystkie mi sie spodobały ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz naprawdę piękną urodę, jak z obrazka i szczerze zazdroszczę ci tych wszystkich sesji, bo sama nigdy nie miałam :) Ale w porównaniu do ciebie to ja nawet nie mam czego pokazywać :D Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze i drugie zdjęcie świetną praca z chęcią zobaczyła bym więcej zdjęć tych fotografów. Piękne wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcie z drugiej sesji chyba najbardziej mi utkwiło w głowie ;D. Ma pełno energii w sobie i ma to coś !

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dziwię się, że masz mnóstwo propozycji na sesje! Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia! Płacisz za te sesje?
    https://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/06/summer-haul.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie
      proszę po raz kolejny aby nie wstawiać linków na mojego bloga

      Usuń
  24. Moją faworytką jest drugie zdjęcie :)
    pozdrawiam i również obserwuję
    https://georgievbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze marzyłam aby pracować w modelingu niestety jestem za niska. :(
    Zdjęcia bardzo ładne.
    Życzę Tobie dalszych sukcesów w tej branży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne są te zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niektóre zdjęcia naprawdę niesamowite, bardzo klimatyczne! Ja zawsze marzyłam o takiej piękne i profesjonalnej sesji ale niestety wciąż takiej się nie doczekalam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba wszystkie zdjęcia mi się podobają:) bardzo dobrze wychodzisz na ujęciach :) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. NIE ŻYCZĘ SOBIE WSTAWIANIA LINKÓW NA MOJEGO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. dziękuję
      ale dla mnie to jest praca tym bardziej, że często lekko nie jest

      Usuń
  31. Skoro nie życzysz sobie wstawiania linków na Twojego bloga to ustaw sobie taki tekst , aby był widoczny przy dodawaniu komentarzu. ;)
    Zdjęcia w ,,mrocznym stylu" robią wrażenie. Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to powinno być logiczne, że spamowanie komuś własnymi linkami jest żenujące i mało profesjonalne ; /

      Usuń
  32. Jakie przepiekne zdjecia!:)
    Mogłabyś poklikac w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. 2 i 5 mistrzostwo!!!
    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne masz te sesje zdjęciowe wstawiaj takich więcej.

      Usuń
  35. Każda z sesji jest bardzo oryginalna <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Kilka z nich wpadło mi w oko, każda z nich ma swój styl :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  37. To zdjęcie „za kratkami” jest mega!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje stare czasy <3 kiedyś kochałam modeling! www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń