wtorek, 17 października 2017

,, Bitwa ,, stylizacji

      Kolejna bitwa stylizacji piszcie wybierajcie która bardziej wam się podoba. Lubię elegancję i głównie tak się ubieram. Sukienki żakiety towarzyszą mi nie tylko na sesjach zdjęciowych ale też na co dzień, jest to dla mnie bardzo wygodne i o wiele lepiej się w tym czuję. Tym razem tak w skrócie.
     Następny post będzie o naturalności  i makijażach na moje sesje zdjęciowe więc postaram się rozpisać bardziej. 

Kurtki jesienne - więcej ofert ,, idź do sklepu ,,     
Botki więcej ofert ,, idź do sklepu ,,
Buty damskie więcej ofert ,, idź do sklepu ,,
Spódniczki więcej ofert ,, idź do sklepu ,,
 Fot : Wiesław Wlizło


Fot : Robert Majewski

82 komentarze:

  1. Ciężko mi powiedzieć, która jest lepsza ponieważ w obydwu bym coś dodała, zmieniła. Ale stawiam na 2. :)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie stylizacja nr 1 wygrywa! :)
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdj! Stylizacja 2 podbiła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie w obydwu wyglądasz cudownie. Chociaż sukienka nr. 2 dodaj więcej mroku i jakoś bardziej przypadło mi do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie stylizacja numer 2 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ta pierwsza.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi bardziej podoba się pierwsza opcja ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są ładne, ale jak dla mnie pierwsza wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nr 1 podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie pozycja numer jeden. Świetny dobór kolorów. Przepięknie się prezentujesz w tej sukni.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem nr 2 wygrywa <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są całkiem ładne, choć totalnie nie w moim stylu, aczkolwiek przy tej pierwszej mam wrażenie, że krój sukienki zaburza Ci sylwetkę...

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie wygrywa pierwsza stylizacja <3 super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie zdecydowanie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba ta druga bo jest bardziej drapiezna, ale inne buciki bym dodała - ten słupek nie do końca mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie lepiej wyglądasz w drugiej niż w pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka z pierwszego zdjęcia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie są świetne i doskonale odcienie pasują. Jednak 2 stylizacja bardziej do mnie przemawia, więc wybieram 2:) http://erramood.blogspot.com/2017/10/mroczna-wojowniczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE WSTAWIAĆ LINKÓW NA BLOGA ILE RAZY MAM TO JESZCZE PISAĆ

      Usuń
  19. Ta druga jest super, ale zmieniłabym buty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brak słów! Piękne zdjęcia a ta 1 sukienka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie stylizacja numer 2. Fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja numer 2 :)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga jest bardziej zadziorna i ubrałabym ją na co dzień, pierwszą np. na spotkanie rodzinne czy do biura. Śliczne miejsce na sesję foto!

    OdpowiedzUsuń
  24. nr 1 , wnętrza w ruinie też mają swój urok w zestawieniu ze stylizacjami

    OdpowiedzUsuń
  25. Druga bardziej zadziorna, 1 elegancka. Ja wybieram jedynkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się bardziej podoba nr 2. Jest mocniejszy akcent przez czerwoną bluzkę i czerwone buty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie za bardzo znam się na stylizacjach, ale obie moim skromnym zdaniem wyglądają bardzo ładnie! Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow świetne zdjęcia mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie stylizacja pierwsza przypadła mi do gustu, w drugiej rajstopy strasznie gryzą się z butami :)

    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się obie podobają :) jak mam wybrać jedną to numer 2 wg mnie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie piękne, choć osobiście wybrałabym 2:)

    OdpowiedzUsuń