poniedziałek, 23 października 2017

,, 30 zdrowych dni ,,

       Dieta którą wam prezentuję jest dla każdego a to dlatego, że celem jej jest zdrowe odżywianie. Pozując do zdjęć bardzo ważne jest prawidłowe jadanie i nie chodzi tu aby być anorektyczką ale o bycie zdrowym i w formie, zapewniać organizmowi wszystkich najważniejszych składników. Głodówki czy rygorystyczne diety prowadzą do szpitala a nie do rozwoju w moim przypadku kariery. Wobec tego ja wybieram ,, 30 zdrowych dni ,, najlepsza jaką znam. Jem wszystko co lubię a dostarczam wszystkich głównych wartości odżywczych. Odkąd stosuję ją mam więcej siły o wiele lepiej się czuję i  nie jestem już blada.

     Szczerze polecam więcej  informacji oraz przepisy znajdziecie na tej stronie zapraszam i zachęcam do wypróbowania wszystkich tej diety bo warto. ,, 30 zdrowych dni ,, 


63 komentarze:

  1. Pyszne owocki oraz warzywa - wygląda smacznie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odżywiam się zdrowo już od ponad 1,5 miesiąca jak na razie się nie poddaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się odżywiać ale ciężko mi to idzie do tego ze na wszystkie owoce mam uczulenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ale wiem co czujesz też mam uczulenie na wiele składników niestety.

      Usuń
    2. moja przyjaciółka też jest alergiczka i też wielu rzeczy nie może jeść...

      Usuń
    3. alergie bardzo są męczące dlatego trzeba uważać co się je

      Usuń
    4. Wyglądasz pięknie! W zdrowym ciele, zdrowy duch. Ja również uwielbiam owoce i jeżeli byłoby to możliwe jadłabym je na okrągło. Są one zdrowe i pełne witamin. Alergików jest co raz więcej, ja też wielu rzeczy nie mogę : Jesteśmy w tym razem :)

      Usuń
  4. Staram się zdrowo odżywiać, dlatego będę zaglądać do Ciebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna pora roku na nową dietkę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam warzywa i owoce ale nie mogę powstrzymać się od słodkich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ja czekoladkę też czasami zjem moja ulubiona Wedel gorzka mmm ale jest to wskazane i znajduje się w jadłospisie na tej str co podałam ,, 30 zdrowych dni ,,

      Usuń
  7. Szczególnie teraz potrzeba więcej witamin, bo pogoda kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się jeść zdrowo, ale czasami najdzie mnie ochota na coś "zakazanego" i wtedy nie ma przebacz - jabłko nie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to racja dlatego ja mam czekoladę która jest w jadłospisie moim i tak

      Usuń
  9. Niestety bym chciala sie odzywiac zdrowe ale nie umiem haha :( super post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Owocew i warzywa to podstawa mojej zdrowej diety :) Uwielbiam je, wyniki świetne i nie musze brac zadnych suplementow, bo witaminy czerpie z jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odkąd wyeliminowałam słodycze, czuję siezdecycydowanie lepojej! klaudia j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo. Jak jadłam słodycze to nieustannie spać mi się chciało.

      Usuń
  12. Ja od dłuższego czasu zastanawiam się nad dietą ale jakoś nie mogę się przekonać haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie chodzi o nadwagę czy otyłość tylko o zdrowe żywnie dla każdego ; /

      Usuń
    2. eh, jakoś niemiło do mnie podchodzisz, wyraziłam swoje zdanie na temat zdrowego odżywiania, nie twierdze, że tylko osoby z problemami mają jeść zdrowo, ale już mniejsza

      Usuń
    3. napisałam normalnie to ty źle to odbierasz a na to już wpływu nie mam

      Usuń
  14. Chyba się zainteresuję tą dietą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Staram się odżywiać zdrowo, ale różnie mi to wychodzi. Ostatnio jem dużo owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowe odżywianie powinno być podstawą myślenia każdego człowieka. Jesteś tym co jesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowe odżywianie to podstawa. Tylko czemu dookoła tyle pokus ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię słowa dieta... poza tym, lubię jeść co chce i kiedy chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ja wolę żyć zdrowo ale każdy lubi co innego :)
      pozdrawiam

      Usuń
  19. uwielbiam takie zestawienia smakow

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jem zdrowo, dzięki temu lepiej się czuję i dbam o swoje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Staram się wdrażać jak najwięcej zdrowych nawyków żywieniowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ogólnie staram się jeść zdrowo, ale nie zawsze wychodzi .. aczkolwiek częściej jem zdrowo niż niezdrowo. A poza tym uwielbiam warzywa i owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiednia dieta i ruch działają zbawiennie na nasz organizm. Nabieramy sił i mamy więcej energii do życia. Po prostu świat staje się tak jakby bardziej kolorowy. :-) Też jakiś czas temu zmieniłam nawyki żywieniowe. :-) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. pyszne te owoce i też warzywa lecz nie przepadam za Warzywami

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sprawa :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż, chęci mam do dobrego odżywiania ale wychodzi jak wychodzi, czyli kawa zamiast obiadu

    OdpowiedzUsuń