wtorek, 5 kwietnia 2022

Jakie stylizacje wybrać na wiosnę?

  Ciepłe dni już coraz bliżej, więc warto poszukać stylizacji wiosennych oraz letnich. Oczywiście jest bardzo dużo możliwości do wyboru, dlatego ja ułatwię wam to zadanie. Obecnie przygotowałam dwie propozycje, ale kolejne pokażę wam niebawem. Dzisiaj zaprezentuje wam sukienkę, która sprawdzi się na wyjątkowe okazje, jak i na co dzień. Druga propozycja jest idealna do szkoły, pracy, klubów, ale także spotkania z przyjaciółmi i rodzinne.

Wiosenne i letnie sukienki Laurella.pl

 Pierwsza propozycja, to sukienka ze sklepu online Laurella.pl. Dla siebie wybrałam czarną kreację w gwiazdki. Jestem zachwycona jakością materiału z którego została wykonana. Sukienka jest wygodna, nie opina ciała, ale też nie jest za luźna. Świetnie się prezentuje, a ja czuję się w niej swobodnie i atrakcyjnie. Pasuje do sandałów, klasycznych czółenek, tenisówek oraz botków. Zestawić ją można z żakietami oraz wiosennymi kurtkami.

 W sklepie internetowym Laurella.pl znajdziecie ubrania takie jak: sukienka w kwiaty, sukienka z falbanami, czerwona sukienka, długa sukienka, dresowa sukienka, koszulowa sukienka. Resztę sprawdźcie sami. Na stronie są rzeczy dla dziewczyn w każdym wieku. A z moim kodem lewandowskapatrycjaa2 macie 10% zniżki na zakupy.

Wyjątkowa bluzka z falbanką i baskinką

 Zamówienie tej bluzki to był bardzo dobry wybór. Pasuje ona do spodni, legginsów oraz spódnic. Ubrać ją można na praktycznie każdą okazję. Do tego jest wygodna i szybko się ją zakłada. Ma również oryginalny krój i modny wzór. Zawiera mankiety zapinane na guzik. Motyw kwiatowy moim zdaniem jest idealny na wiosnę i lato. Ja zestawiłam ją z czarnymi legginsami, a ty do czego byś ją założyła?

Jakie inne rzeczy znajdę w sklepie Laurella.pl?

 W sklepie online Laurella.pl znajdziesz m.in. sukienki na wiosnę, dresy, bluzki eleganckie oraz casualowe, stroje kąpielowe. Poza tym w asortymencie są spódnice, spodnie i komplety. Zamówić można także biżuterię i kocyki dla dzieci. Aaa jeżeli chcesz zrobić bliskiej osobie niespodziankę, to wybierz kartę podarunkową.

Nie zapomnijcie o zniżce...z moim kodem lewandowskapatrycjaa2 10% taniej na cały asortyment.

Link -  https://laurella.pl/

Link do bluzki -  https://laurella.pl/product-pol-1783-Bluzka-Sally-Wild-Roses.html

9 komentarzy:

  1. Laurella, Laurella... Chyba już kiedyś słyszałam o tej marce (oczywiście dobre rzeczy) :D Bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh nie znałam wcześniej tego sklepu, ale jak widać po Twoich stylizacjach, warto się z nim zapoznać! Ta bluzka w kwiaty wygląda bardzo wiosennie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako facet to nie za bardzo mogę się wypowiadać. :) Chociaż muszę przyznać, że kwiatowe motywy są właściwie cały czas dobre.

    Dzięki za uznanie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń