poniedziałek, 7 lutego 2022

Jak sprawić przyjemność? Klub rozkoszy - June Pla

 Niedawno przeczytałam książkę ''Klub rozkoszy'' June Pla i stwierdziłam, że podzielę się z wami moją opinią. Lektura idealnie ''wpasowuje się '' w moje zainteresowanie seksuologią. Uważam, że to ciekawa dziedzina wiedzy. Ponadto przydatna na co dzień i ważna w życiu człowieka.

Książka dla dorosłych, ale nie tylko...

 Propozycja jest dedykowana osobom dorosłym. Jednakże ja uważam, że nastolatki również powinny sięgnąć po tę książkę. Znaleźć w niej można m.in. informacje o antykoncepcji, ciekawostki na temat narządów płciowych - z czego się składają. Poza tym są myśli, które mogą pozytywnie wpłynąć na postrzeganie seksualności człowieka. Bez stresu nauczyć się można, jak sprawiać przyjemność sobie i drugiej osobie. Tutaj nie ma tylko teorii i opisów. Dodane zostały ilustracje na których jest dokładnie pokazane: na co zwrócić uwagę, jak dotykać, które miejsce jest najbardziej wrażliwe.

Lektura dla dziewczyn i chłopaków

Autorka wraz z ekspertami przygotowała instrukcje, jak sprawiać przyjemność osobom każdej płci. Z poradnika korzystać mogą osoby: heteroseksualne, homoseksualne, niebinarne itd. Każdy chce kochać i zaznać miłości oraz przyjemności. Nie można kogoś dyskryminować ze względu na płeć czy orientację.

Moja opinia po przeczytaniu

 Uważam, że jest to fantastyczna książka z której można się dużo dowiedzieć na temat seksu, masażu erotycznego, ciała partnera. Muszę przyznać, że ja wielu rzeczy nie wiedziałam. Czyta się ją przyjemnie. Podoba mi się także układ książki - rozdziały są rozdzielone, fragmenty tekstu zawierają nagłówki, no i tak jak wspominałam wcześniej jest dużo ilustracji, dzięki temu nauka jest łatwiejsza i szybsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz