niedziela, 5 lutego 2023

Nowy rok...nowe stylizacje z Bonprixu

 Robicie noworoczne porządki? Ja należę do grona ludzi, którzy zmieniają różne rzeczy w swoich szafach. Zaczęłam od kosmetyków. Wyrzuciłam wszystko, co już się nie nadawało było np. zniszczone, przeterminowane itd. Później przerzuciłam się na książki, a na końcu stylizacje. Jednakże żeby nie było braków, to trzeba zamówić następne produkty. Oczywiście nowe ubrania zamówiłam z mojego ulubionego sklepu bonprix.

 Wygodne stylizacje na spotkania biznesowe i z przyjaciółmi

 Zdecydowałam się na elegancki shirt z aplikacją, ponieważ będzie on pasować na spotkania biznesowe ale też wykorzystam go, gdy umówię się na wieczór z przyjaciółmi. Moim zdaniem ta bluzka jest uniwersalna - sprawdzi się w wielu sytuacjach. Ponadto piękna jest ozdoba na wysokości biustu, to właśnie ona sprawia, że stylizacja prezentuje się w klasą, szykownie, poważnie. Dostępna jest w rozmiarach od 32 do 50. Założyć do tego możesz np. żakiet, materiałowe spodnie garniturowe, botki na platformie, czółenka na szpilce. Jeżeli wybierasz się na mniej oficjalne spotkanie, to świetnie się sprawdzą legginsy, klasyczne jeansy, trampki, kozaki z długą cholewą. Ja tym razem zamówiłam klasyczne czarne legginsy z szerokim wygodnym paskiem i marszczeniami. Jaka jest moja opinia na temat legginsów? Uważam, że są wygodne, nie krępują ruchów, nie opinają ciała, nie mam uczucia ucisku. Poza tym materiał jest przyjemny w dotyku.

 Dla urozmaicenia wybrałam bluzkę kopertową. Będzie ona pasować do legginsów, spódnic ołówkowych, garniturów damskich. Świetnie się ona prezentuje, jest nietypowa, nowoczesna. Zwróciłam na nią uwagę ze względu na krój. W sklepie znajdziecie ją w kolorze szampanowo - brązowym.

Nowa sukienka musi być

 Uwielbiam sukienki więc obowiązkowo musiałam chociaż jedną dodać do koszyka. Zdecydowałam się na czarną midi w stylu biznesowym. To jest propozycja na eventy, spotkania biznesowe, imprezy okolicznościowe, randki. Jeżeli nie macie pomysłu w co się ubrać na wieczór z partnerem, to polecam tę kreację. Można w niej swobodnie tańczyć, biegać, ćwiczyć...nie no żarcik w eleganckich rzeczach nie ćwiczymy do tego jest strój sportowy. Jednakże w sukience bardzo dobrze się czuję, więc polecam.


 

Linki:

Sukienki - https://www.bonprix.pl/sukienki/c-114/

Bluzki - https://www.bonprix.pl/bluzki-damskie/c-371/

Legginsy - https://www.bonprix.pl/legginsy-damskie/c-810/

Bonprix - https://www.bonprix.pl/

4 komentarze: