środa, 30 września 2020

Presetto - magiczne zdjęcia

  Fotografią się interesuję już 10 lat, od kiedy dostałam swój pierwszy aparat i zaczęłam robić zdjęcia kotom i roślinom. Z czasem dodałam autoportrety. Obecnie nadal to uwielbiam. Uwiecznianie roślin, zwierząt itd., to moje hobby. Często pokazuje swoje prace na Instagramie i blogu. Lubię dzielić się pięknem, dlatego też dopracowuję swoje fotografie. Chętnie korzystam z różnych programów do przerabiania oraz retuszowania. Niedawno, gdy szukałam ciekawych aplikacji, trafiłam na stronę presetto.pl. Postanowiłam, że wypróbuję i opinią podzielę się z wami. 

Presetto - wyjątkowe zdjęcia dla wszystkich 

 Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona stroną presetto.pl. Nie sądziłam, że funkcje będą aż tak atrakcyjne. Oczywiście na początku musiałam założyć konto, ale zajęło mi to 5 min. Musiałam podać adres e-mail, hasło i doładować konto. Ceny są bardzo niskie, ponieważ za 9 zł mogę przerobić nawet 20 zdjęć, za 5 - 10 itd. Do wyboru jest płatność online lub sms. Gdy miałam już wszystko gotowe, to mogłam zacząć działać. Najpierw wybrałam zdjęcia, poczekałam aż zostały dodane. Następnie mogłam przejść do wybierania filtru. Dostępne są w stylu retro, mrocznym, pastelowym, jesiennym. Ogólnie jest dużo interesujących możliwości. Ja wybrałam, na przykład Baby Beige, Sand in the City, Autumn Feelings. Kliknęłam na zapisz zdjęcie, pobrałam i dodałam do folderu. 

Presetto - moja opinia 

 Pisałam już wcześniej, ale się powtórzę - jestem zadowolona z presetto.pl. Strona jest przejrzysta, prosta w obsłudze, działa bez zarzutu, wszystkie zdjęcia się zapisują, w każdej chwili mogę przejść do historii i pobrać ponownie fotografie. Dużym atutem są niskie ceny i atrakcyjny wybór filtrów. Ja wybrałam mroczne, ponieważ takie klimaty uwielbiam, ale jest wiele innych. Zapraszam was do przetestowania strony i będzie mi miło, jak się podzielicie swoją opinią na jej temat. 

Link do strony - https://presetto.com/pl/

                                Oto zdjęcia, które ja przygotowałam w programie. 

                                                          Po i przed  Fot Maciej Malicki 




                                                                         Przed i po 

                                                      



                                                                        Przed i po 

                                                 



                                                                         Przed i po

18 komentarzy:

  1. Widać wielką różnicę po obróbce. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe efekty po obróbce! Wpadła mi w oko sukienka z ostatniego zdjęcia, przepiękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowana zmiana, zatem zamierzony efekt osiągnięty. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Dobrze, że dzielisz się swoim doświadczeniem. Dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie prezentuję ciekawe strony, które znajdę itp. :**

      Usuń
  4. Swietna obróbka. Czasem obrabiając zdjęcia można je zepsuć, że Ty wyciągnęłaś z nich to co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się różowa róża po

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne fotki miło się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Umiejętność dostrzegania szczegółów podczas fotografowania natury wydaje mi się kluczem do przemawiających do odbiorcy zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam presetto, ale nie miałam okazji jeszcze przerabiać tam zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe efekty znalazłaś na tej stronie, zwłaszcza róża prezentuje się ekstra w nowym wydaniu. Nie znałam wcześniej tej strony ;)
    PS: Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię szukać darmowych presetów do Lightroom'a. Używam ich w telefonie :)
    Zdjęcia przepiękne, zarówno przed jak i po obróbce :)
    Ściskam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica w zdjęciach faktycznie jest widoczna :D
    Ciekawy program :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń