piątek, 9 października 2020

Tatuaże brokatowe - dla dzieci i dorosłych

  Bardzo lubię sobie powspominać dziecięce czasy, gdy bawiłam się na działce z rodzinką i zwierzakami. Miałam fantastyczne rzeczy do urozmaicania sobie zajęć, a jednym z nich były tatuaże brokatowe. Oczywiście obecne są o wiele ładniejsze i dokładniejsze, niż gdy ja byłam dzieckiem. Dlatego postanowiłam wrócić do przeszłości i znów poczuć się jakbym miała 5 lat. Zamówiłam tatuaże brokatowe ze strony https://decorolka.com/. Mają duży wybór. Znajdziecie propozycje dla wszystkich dzieci oraz animatorów itd. 

Decorolka - tatuaże na wiele okazji i dla każdego 

 W sklepie znajdziecie zestawy dla dziewczynek oraz chłopców. Dostępne są szablony związane z Halloween, Bożym Narodzeniem, wieczorem panieńskim. Wybrać można także z imieniem dziecka, syrenkami, koronami, daną okazją, na przykład 18-nastką itd. Świetne są jesienne, zwierzęce, kwiatowe, zimowe szablony. Z pewnością warto przejrzeć całą ofertę i wybrać dla siebie najlepsze. 

 Jakość rzeczy jest wysoka. Widać, że są starannie wykonane z dobrych i trwałych tworzyw. Warto wiedzieć, że szablony są ekologiczne a brokaty biodegradowalne. Każdy kto obserwuje mnie na Instagramie lub czyta systematycznie bloga wie, że mam skórę alergiczną, skłonną do podrażnień. Zrobiłam sobie tatuaże na ręce i nie mam reakcji alergicznej, podrażnień, zaczerwienień. Świetny produkt i bezpieczny. 

Co jeszcze warto wiedzieć o sklepie? 

 W asortymencie mają wiele kolorów brokatów. Dostępne są w pojemniczkach 3ml, 10ml, 25ml. Kupić możesz koszulki do malowania, zestaw farb brokatowych, puzzle, stempelki. Na stronie https://decorolka.com/ zobaczysz tatuaże dla dzieci, maty treningowe do face paintingu i wiele innych rewelacyjnych akcesoriów do tatuaży brokatowych oraz malowania twarzy.

Paczki dostarczane są kurierem, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczkomatów InPost. Oczywiście możesz zamówienie odebrać osobiście. 

Jak wykonać tatuaż?

 Najpierw należy oczyścić skórę odtłuszczaczem. Następnie usunąć papier z szablonu, przykleić na skórę i zdjąć folię. W komplecie jest aplikator, należy go użyć aby nałożyć klei. Jeżeli już to zrobisz, to możesz przejść do nakładania brokatu. Na koniec wystarczy zdjąć szablon. Jak widzicie jest to proste i szybkie. 

Jaki wybrałam zestaw i co w nim się znajduje? 

 Dla siebie wybrałam zestaw dla dziewczynek. W komplecie mam 15 szablonów, klej, odtłuszczacz, brokaty, pędzelek do nakładania brokatu oraz aplikator. Zrobię dużo fantastycznych tatuaży. Na pewno wykorzystam to na sesjach zdjęciowych. Będzie coś nowego oraz innego. Akcesoria nie są tylko dla dzieci. Dorośli również mogą zamówić dla siebie i stworzyć oryginalne projekty lub wymyślić zabawy.

 Podsumowanie 

Polecam sklep www.decorolka.pl! Duży wybór znakomitych szablonów, brokatów oraz innych produktów świetnej jakości i atrakcyjnej cenie. Ja jestem zadowolona z mojego wyboru. Miło jest wrócić do czasów dzieciństwa.

8 komentarzy:

  1. Dawno sobie takich tatuaży nie robiłam,ale w sumie fajna opcja na wszelkie imprezy i muzyczne festiwale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nie jestem entuzjastką tatuaży, ta sztuka jakoś tak nie wzbudza we mnie podziwu, ale na takie brokatowe szaleństwo w ramach Sylwestra pewnie bym się dała namówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i można sprawdzić, jak się człowiek czuje z tatuażem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejrzewam, że nie jednemu dziecku takie tatuaże sprawiłyby dużo frajdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kocurek w kadr oczywiście musiał wejść, kocie istoty doskonale wiedzą, jak się ustawić, aby było je widać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama z chęcią wróciłabym do dzieciństwa :-) Fajne te tatuaże

    OdpowiedzUsuń