niedziela, 19 stycznia 2020

Piękny uśmiech z Smile Secret

      Każdy kto obserwuje mojego Instagrama, na pewno zauważył filmiki z fantastycznym zestawem Smile Secret do wybielania zębów. 
W mojej paczce była: szczoteczka do zębów, pasta do mycia Smile Secret, markery oraz nasadka LED. 
* Szczoteczka jest wykonana z drewna, czyści dokładnie zęby, ale nie podrażnia dziąseł. Zamieńcie swoje plastikowe szczoteczki na Smile Secret, ta jest o wiele lepsza i ekologiczna. 
*  Pasta, bardzo wydajna. Po pierwszym myciu widać różnicę.
* Po umyciu pastą, używamy długopisów z żelem myjącym, wkładamy do buzi nasadkę LED i na 16 minut podłączamy do smartfona. Nie trzeba pilnować czasu, sama się wyłączy. 
    Produkty są bezpieczne dla zdrowia. Pasta z naturalnych składników. Dzisiaj oprócz zdjęć nagrałam filmiki. 

                                                                   Zestaw Smile Secret

6 komentarzy:

  1. Miałam już różne środki do wybielania, ale na moje przebarwienia spowodowane lekami na razie nic nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale jestem ciekawa jakie przynosi efekty stosowanie tego produktu :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń