czwartek, 16 stycznia 2020

Najlepsze konta bankowe

      Dzisiaj lista kont bankowych które polecam. Osobiście zalecam mieć ich kilka, ja akurat mam konta w dwóch bankach i o nich będzie dzisiejszy post, ale będę sprawdzać i testować oferty w innych. 
  Jedno mam do inwestycji, drugie na wypadek gdyby coś się zepsuło jak np. telefon. 

 1. Mój ulubiony bank - BNP Paribas - jest wiele rodzai kont, każdy z was może wybrać najbardziej odpowiednie dla siebie, oferta jest interesująca. Obsługę oceniam bardzo dobrze. 
Żeby założyć konto nie trzeba wychodzić z domu, wystarczy skorzystać z komputera i wypełnić formularz. 
- ,,Konto Otwarte na Ciebie,,  nie płacicie za prowadzenie rachunku, kartę debetową oraz wypłaty z bankomatów banku. Bardzo prosta obsługa konta internetowego, zabezpieczenie kodem.Promocja do 300zł dla was, ważna do 06.02.2020 r. za założenie konta z kartą i wykonanie nią 5 transakcji otrzymacie 50zł, resztę macie opisaną w linku.

2. Polecam również PKO Bank Polski, wiele ciekawych ofert godnych uwagi:
- ,,Konto dla Młodych,, - transakcje BLIK, konto, wypłaty z bankomatów za 0zł, jeżeli chcecie mieć również kartę za 0 wystarczy wykonać 5 transakcji w miesiącu, a zakupy robimy codziennie. 
- ,,Konto za Zero,, - tak samo jak powyżej transakcje BLIK, 0zł za przelewy w Polsce, wiele innych.

- ,,Konto dla Młodych z HBO GO,, przez 30 dni HBO GO bez opłat. 
-,,Konto za Zero z HBO GO,, 

  Banki które warto wziąć pod uwagę przy wyborze konta, niezależnie czy jest to pierwsze czy kolejne. Oferty są bardzo ciekawe, a ja oba oceniam pozytywnie, konto z PKO zakładałam przez internet, wypełnienie wniosku zajęło mi kilka minut, a kurier z umową był bardzo szybko.Linki to podkreślone, wyróżnione słowa.



9 komentarzy:

  1. Fajnie, że o tym napisałaś. Mnie by się nie chciało, a tak mam gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. W PKO jestem i jestem zadowolona, choć te limity na karcie bywają uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie i tak codziennie się robi zakupy to u mnie luz.

      Usuń
  3. Dobrze wiedziec, Pko chyba wiedzie prym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam konto, które 9 lat temu założyłam do kredytu. Nie mam na razie potrzeby szukania innego, to mnie satysfakcjonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny wpis. Ja dorzucę jeszcze konto w ING, ponieważ nieczęsto zdarzają im się awarie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam dwa konta, jedno na bieżące wydatki, a drugie do oszczędzania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie mam jedno konto i na razie nie planuję zmian :)

    OdpowiedzUsuń