niedziela, 12 stycznia 2020

Jak zmobilizować się do treningów?

    Kilka porad dla osób które chcą zacząć ćwiczyć, ale brakuje im motywacji lub ciągle przekładają. 
1. Przygotuj kartkę i długopis. 
2. Na kartce zapisz sobie dlaczego chcesz zacząć ćwiczyć. Wyznacz cel i rano gdy wstaniesz od razu powtarzaj sobie, dzisiaj ćwiczę!
3.Nie wmawiaj sobie bzdur typu od nowego roku będę ćwiczyć, zmieniam swoje życie, w ten sposób na pewno się nie uda. Jeżeli w środę uznałaś, że chcesz ćwiczyć i się zmienić to działaj od razu, a nie czekasz, im szybciej tym lepiej. Na przykład rano w niedzielę skradziono mi moje główne konto, nie czekałam aż je odzyskam, albo kiedyś tam zacznę działać, tylko po południu już miałam drugie i pracowałam.
4. Trzeba być konsekwentnym w działaniach i nie odpuszczać gdy będzie trudno. 
    Bardzo proste zasady, gdy coś chcesz robić, rób to od razu zanim przejdą chęci, a jak już zaczniesz to będziesz w tym trwać. 
Jak zaczęłam ćwiczyć nie czekałam do nowego tygodnia czy roku, postanowiłam ćwiczyć i od razu się za to zabrałam, teraz nie wyobrażam sobie życia bez treningów. Mam o wiele lepszy humor, dobrą kondycję, długo by wymieniać. Warto ćwiczyć, dbać o siebie! Pamiętajcie zdrowie jest najważniejsze! 


5 komentarzy:

  1. U mnie to się nie sprawdzi. W nadchodzącym tygodniu próbuje jednakże trampolin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłabym żyć bez regularnych ćwiczeń - to jak zjedzenie śniadania czy sen :D Pasja, którą nieustannie pielęgnuje.
    W niedalekiej przyszłości chciałabym zapisać się na zajęcia z wykorzystaniem szarf; coś nieznanego, jestem ciekawa :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo było mi ciężko się zmobilizować do regularnych ćwiczeń. Ale teraz kiedy zaczęłam, już nie mogę przestać planować kolejnych treningów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle próbuję regularnie ćwiczyć. Czasem mi się udaje, ale na dłuższą metę nie daję rady. Dziękuję za twój wpis, pomógł mi. Na pewno popatrzę teraz na siebie inaczej i może uda mi się zmobilizować! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taka mobilizacja działa, ale na krótko.
      Pozdrawiam :)

      Usuń