czwartek, 23 stycznia 2020

Zacznij działać i walcz o swoją lepszą przyszłość!

     Dzisiaj poradnik jak zmotywować się do działania, zachęcić, pokonać strach oraz obawy. Opiszę jak sama się zachęciłam, aby wziąć się za naukę i działalność w internecie. 
    Na początku to była dla mnie zabawa, rozrywka, odskocznia od szkoły, aby zrobić coś kreatywnego-swojego i mam tu na myśli fotografię. 
Więc gdy zabierzecie się za coś musie to lubić i pogłębiać na ten temat wiedzę. Trzeba mieć wokół siebie ludzi którzy będą was wspierać, ale też obiektywnie radzić, mnie do działalności na Maxmodels zachęcił kolega, spodobało mi się to i jeżdżę na sesje do dziś. Następnie pojawił się blog, który był założony spontanicznie, do tego Instagram. Do póki traktowałam to jako zabawę było łatwo, trudności zaczęły się gdy wymagano coraz więcej, ale nie poddałam się postanowiłam się więcej uczyć, wymyślać nowe pomysły. 
Jednak jak się zmotywować do działania?? 
1. Rób to z pasją, gdy coś kochasz będziesz się tym cieszyć i nawet jak będą trudności szybko je pokonasz. 
2. Ćwicz i dbaj o siebie. Treningi świetnie motywują. 
3. Miej lojalnych,szczerych ludzi w swojej grupie. 
4. Postaw sobie cel, zapisz na kartce i codziennie to czytaj.
5. Ucz się, kupuj książki, zapisuj na kursy. Nauka to podstawa.
    Wszystko jest w głowie, jeżeli postawisz sobie cel i będziesz dążyć do tego co sobie postanowisz to Ci się uda. 

7 komentarzy:

  1. Bardzo motywujący wpis! :)
    Czekam własnie aż otworzą mój kierunek, zapisałam się na takie jakby studium :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pisanie bloga teraz to już element codzienności, coś naturalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie bloga, to nie jest główny temat, ale przykład. Post jest o działaniu, może być to rozpoczęcie szkoły czy założenie firmy.

      Usuń
  3. Jeśli znajdzie się w sobie motywacje, a cel jest w obrębie naszych możliwości to warto próbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, jeśli ma się postanowienie i jest nutka motywacji jak tej w tym wpisie to zgadzam się również, że aż grzech nie było by spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis faktycznie ciekawy ale strasznie ogólnikowy, jeśli chcecie sobie pomóc to polecam książke dr. JOSEPH'A MURPHY'EGO "POTĘGA PODŚWIADOMOŚCI"

    OdpowiedzUsuń