czwartek, 3 października 2019

Sztuczne jest sexy...

  Czwarta część mojego cyklu o sztucznych futerkach. Dzisiaj dodatkowo zaprezentuję elegancki żakiet idealny na jesienną pogodę. 
   Wpisy o futerkach zaczęłam prowadzić od początku pisania bloga. Oglądałam filmy, zdjęcia w jakich koszmarnych warunkach żyją te biedne stworzenia, oraz jakie męki cierpią. Stwierdziłam, że trzeba coś zrobić, pisze posty o tym, prowadzę transmisje, dodaje zdjęcia aby uświadomić, że należy wybierać sztuczne i nie męczyć tych zwierząt, naturalne futro nie jest koniecznością, jest wiele pięknych płaszczy, kurtek itp. 
  Moje propozycje zamiast naturalnych futer:

*Kolorowe futerko - jest bardzo wygodne, ma ciekawe kolory, dopasowane - dla siebie jak zawsze wybrałam rozmiar XS, stylowe - pasuje do wielu stylizacji, idealne na zimniejsze dni jesieni oraz zimę. Zamówiłam dla siebie kolorowe - niebiesko-różowe, możecie wybrać też inne kolory. 
W sam raz dla fanów futer - WYBIERAJ SZTUCZNE...NIE NATURALNE! 

* Spodobał mi się również żakiet, jest elegancki, podoba mi sie jego kolor - nie mam jasnych żakietów, więc tym razem postanowiłam postawić na róż, trochę koloru w tej codziennej szarości
(niestety pogoda straszna ciągle pada, to chociaż niech ubrania będą kolorowe) z przodu są 3 guziki, oraz pasek - raz go zakładam raz nie. 

  Wszystko zamówiłam z mojego ulubionego sklepu Shein, macie tam duży wybór płaszczy, kurtek, żakietów w wielu kolorach, ubrania które ja wybrałam to tylko propozycje, zajrzycie na stronę na pewno coś się wam spodoba, aa jakość rzeczy jest świetna, ja mam sukienki które mają ponad rok i są jak nowe. 

Kod rabatowy dla was - Q4Patrycja15  otrzymacie 15% zniżki na zakupy. 

                                                                       Linki:

Kolorowe futerko
Elegancki żakiet
Shein

Różne żakiety
Kurtki
Bluzki
Legginsy




17 komentarzy:

  1. Twoje działania, o których piszesz na początku posta bardzo fajne. Na pewno to coś da. Może choć trocchę zwiększy się świadomość ludzi w tym temacie. Super żakiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedaż taniej tandety z azji, to pewnie tak i o to chodzi w tym interesie, haha
      Eleganckie dziewczyny zawsze będa chodziły w naturalnych futrach, bo są priorytety i świadome zakupy.

      Usuń
  2. Ja tylko nosze sztuczne futra i skory oraz nie jem mięsa. Nie szanuje osób, które noszą te naturalne futra, technologia tak poszła do przodu po co nadal wyrządzać cierpienie niewinnym zwierzakom. Piękne stylizacje !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie szanuję oszołomstwa i idiotyzmu prezentowanego przez anrikaiszafagra, jesteście zakałami tego świata.

      Usuń
  3. jakoś nie przepadam za sztucznymi

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące propozycje. To kolorowe futerko robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty super! W naszym stylu ;* Piękne odcienie. Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe futerko ciekawie się prezentuje, zdecydowanie coś dla młodej osoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj nie dla mnie, totalnie nie moje klimaty z tym kolorem nr 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie mój styl, a co do samego posta, to zgadzam się. Osobiście jestem wegetarianką od dłuższego czasu, jednak zanim nią zostałam to nawet nie pomyślałabym o tym, żeby nosić prawdziwe futro, czy skórę. Jest to po prostu dla mnie nienormalne, że ludzie w dzisiejszych czasach zabijają zwierzęta, aby zrobić sobie z nich ubranie. Tak było kiedyś, kiedy nie znało się innych możliwości i liczyło się przetrwanie, ale teraz? Ahh, ciężko nawet o tym jest myśleć mi.
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymrozi to sie wtedy wypowiesz o futrach i innych ubraniach.

      Usuń
  9. Podoba mi się ten wpis. Również jeśli miałabym wybór wybrałabym sztuczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz taniochę i tandetę i dobrze się w tym czujesz to ok.

      Usuń
  10. Uwielbiam sztuczne futra, i też uważam że sztuczne jest sexy!
    Buziaki
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń