środa, 16 października 2019

Elegancja na sportowo

   Postanowiłam przygotować dla was stylizacje bardziej ,,na luzie,,. Pierwszą moją propozycją jest komplet szaro-czarny, idealny na spacer, grę w piłkę i wiele innych okazji. 
Za każdym razem na blogu prezentuję eleganckie stylizacje, do pracy, na spotkania rodzinne, ani razu nie poddałam propozycji na siłownię czy zwykły dzień sportowy, dlatego postanowiłam to zmienić i będę dodawać też takie stylizacje. 
  Jednak mam swój styl i nie lubię zwyczajnych dresów, ubierać się ,,byle jak,, każdy mój zestaw musi się ciekawie prezentować i oczywiście być wygodny, dlatego wybrałam szaro-czarny komplet sportowy z Shein, na siłownię się idealnie nada, ale też jak bym chciała jechać na spotkanie.  
   Szczerze polecam wam ten zestaw, ja jestem zadowolona, wszystko jest w sam raz - nie odstaje, ani nie uciska. Prezentuje się ładnie, elegancko.  
Na stronie sklepu znajdziecie wiele innych propozycji. 

Z kodem Q4Patrycja15 otrzymacie 15% zniżki!!!

Linki:

Wybrany komplet -  http://bit.ly/2LXhtZ2
Sklep Shein - http://bit.ly/2ZOw6lF
Inne komplety - https://www.shein.com/Two-piece-Outfits-c-1780.html 





5 komentarzy:

  1. Oryginalny strój - i naprawdę zaskakujące połączenie sportowego stylu z elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie mój styl, ale Tobie ładnie w takich ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wygodny strój. Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kompletnie nie mój styl. Nie pojmuję takich mieszanek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze nawet podoba mi się dresik, ale chyba na swoim miejscu wzięłabym rozmiar mniejsze spodnie, bo tutaj wg mnie wyglądają za luźno, i włożyła w nie górę
    Pozdrawiam ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń