środa, 23 października 2019

Spodnie za 54,22zł

   Świetna okazja dla fanów jeansów, luzu i wygody. W sklepie Shein znajdziecie spodnie nawet za 42,60zł, jest bardzo duży wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
   Postanowiłam przygotować wpisy dla osób które lubią sportowy styl, często dodaję sukienki, eleganckie stylizacje uznałam, że muszę poszukać coś innego, tak aby urozmaicić moje kompozycje i znaleźć w dobrych cenach również propozycje dla fanów jeansów, dresów. Właśnie w pierwszej części zaprezentowałam wam dres z którego jestem zadowolona, dzisiaj natomiast wybrałam jeansy. Lubię czarny kolor, oryginalne wzory dlatego postawiłam na ten fason, ale na stronie sklepu znajdziecie też niebieskie, białe, złote. 
   Z mojego wyboru jestem usatysfakcjonowana, spodnie fantastycznie się prezentują, nie opinają, ale też nie są za luźne. Wybrałam rozmiar XS i jest akurat. Idealne na jesień i zimę, materiał gruby, starannie wykonane. 

Zapraszam i polecam wam zakupy w Shein. Ceny są bardzo dobre, jakość świetna do tego kod rabatowy, jeżeli chodzi o przesyłkę nie czeka się długo. 

Kod - Q4Patrycja15 otrzymacie 15% zniżki.  

Wybrane spodnie przeze mnie - http://bit.ly/2oplk8g
Inne - Jeansy 







10 komentarzy:

  1. Gdybyś nie podała ceny tych spodni to pomyślał bym, że kosztują dwa razy drożej.
    Ps: fajna stylizacja. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jeansy fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spodnie, ale muszę znosić te, które mam, zanim kupię nowe. Szafa nie jest z gumy :(

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2019/10/cudze-grzechy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne spodnie, na pewno nie miałabym problemu z ich zestawieniem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie jeansy. Spodnie wyglądają fajnie, pasują do większości rzeczy. Może się skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te spodnie! Miałam kiedyś podobne :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń