wtorek, 29 października 2019

MROCZNO-EROTYCZNA sesja zdjęciowa

   Projekt który przygotowywałam prawie rok udało mi się wreszcie zrealizować. Często coś poprawiałam dokładałam, albo odejmowałam bo nie pasowało lub przestało mi się podobać. Jednak przyszedł czas kiedy trzeba było się zdecydować i ostatecznie wybrać stylizacje, makijaże inaczej bym tego nie zrealizowała pewnie jeszcze długo.
    Zamysł był taki aby ciemność połączyć z tajemnicą, aby odbiorca się zastanawiał o co w tym chodzi dlaczego pierwsza część jest w eleganckiej sukience, natomiast druga w skąpej bluzce do tego mroczny makijaż, najpierw z zielenią w tle, a w drugiej kolejności mroczny opuszczony basen. 
Nie będę pisać dlaczego tak to połączyłam, sami się zastanawiajcie. 

  Sukienkę, bluzkę oraz spódnicę zamówiłam z Shein. Uwielbiam tę firmę, jest bardzo dużo asortymentu, muszę przyznać, że takich ubrań nie znajdę nigdzie. Są oryginalne i dobrej jakości. Cenię sobie sklepy w których jest wybór, ale mogę te ubrania zakładać wiele razy i się nie niszczą. Mam ulubioną koszulę z tego sklepu noszę ją wiele razy, piorę i nic, nie mechaci się, kolor nie blaknie. Zamówiłam kolejne ciuchy z tego sklepu niedługo wam zaprezentuję. 

   Jeżeli chodzi o mroczno-erotyczną, to dopiero pierwsza część myślę już nad drugą, ale to będzie trzeba poczekać za pewne będę poprawiać znowu wszystko z 20 razy, aż to zrealizuje. Wolę mieć mało sesji, ale bardzo dobrych niż dużo byle jakich bez pomysłu. Więc bądźcie cierpliwi na pewno jeszcze nie raz was zaskoczę. 
Zapraszam do obserwowania bloga. 
Z kodem Q4Patrycja15 otrzymacie 15%zniżki na zakupy w Shein. 

                                                          Fot Mateusz Ossowski





10 komentarzy: