czwartek, 26 września 2019

33 sesja zdjęciowa - Fotografia Patryk Kwela

   Wpis planowo miał się pojawić dużo prędzej jednak dopiero teraz mam czas, aby przygotować i dokładnie wam opisać tę fantastyczną współpracę. 
   Zacznę od tego, że jestem bardzo zadowolona z sesji, fotograf przyjechał na czas, wszystko było ustalone dokładnie wcześniej, bez problemów i pretensji. Atmosfera świetna, dużo pomysłów, połączenie mojej wizji i fotografa, dzięki czemu zdjęcia wyszły tak zróżnicowane, co dla mnie ważne to bez pośpiechu, można było kilka razy powtarzać jak coś nie wyszło - poprawić. Z efektów również jestem zadowolona, dostałam je bardzo szybko, jakość bardzo dobra podobają mi się kolory ich oraz różnorodność: są jesienne portrety, ale też mroczne. 
   Z pewnością to nie jest nasza ostatnia współpraca, w skrócie wam napiszę polecam i zapraszam na sesje jak szukacie świetnego fotografa.

Portfolio:

Patryka - Patryk Kwela - QkiMoonster
Moje - Patrycja Lewandowska 

                                                              Fotografia Patyk Kwela




12 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia są mega, ale moje serce skradły zdjęcia czarno-białe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia sukienka cudowna A te czarno białe zdjęcia są boskie i te przepięknie oczy 🤗😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. JAk zwykle kocham twoje sesje i czekam z niecierpliwością na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno-białe zdjęcia przemawiają do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. Zwłaszcza czarno- białe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jestem oszołomiona efektami zdjęć. Jesteś przepiękna i niezwykle utalentowana! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, istna magia. Bardzo klimatyczna sesja i przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń