poniedziałek, 16 września 2019

Legginsy za 31,53zł i koszula za 78,83zł

   Dzisiaj kolejna elegancka stylizacja, tylko troszkę w innej wersji. Mało kiedy pojawiają się u mnie stylizacje z legginsami, więc postanowiłam to zmienić i zamówić ładne, wygodne idealne dla mnie. Znalazłam takie w Shein, oczywiście jest to jeden z moich ulubionych sklepów i często tam zamawiam. Jest to trafiony wybór, legginsy są bardzo wygodne, nie opinają, świetnej jakości, jak widzicie na zdjęciach wzory wyraźne.
   Dobrałam do tego koszulę, czarną w złote wzory, uwielbiam te kolory, więc dlatego taka decyzja po za tym lubię oryginalne ubrania. Koszula  jest troszkę luźna, czyli dobra na cieplejsze dni jak i chłodniejsze. Jeżeli lubicie takie ubrania to polecam! 
    Następne udane zamówienie z Shein, ubrania są wygodne, bardzo dobrej jakości, rozmiar idealnie pasuje, ceny dla każdego są niższe, wyższe, wybór asortymentu duży, każdy znajdzie coś dla siebie. 

Koszula która wybrałam - http://bit.ly/2lA92rP
Legginsy - http://bit.ly/2lVfxWC
Shein - http://bit.ly/2ZOw6lF
              
                                                                           Inne linki

Bluzka za 19,71 
 Bluzka 27,59 
Bluzka za 15,77 
Koszula za 51,24 
Bluzka za 35,47 
Legginsy za 31,53 

                Dodatkowo z kodem Q3Patrycja15 otrzymacie 15% zniżki na zakupy w Shein!!!!


11 komentarzy:

  1. Nie mój styl, ale z tego, co zauważyłam, tego typu wzory są obecnie bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam wiele różnych linków też z innymi propozycjami.

      Usuń
  2. bardzo mi sie podobaja tegi typy wzory leginsy swietne

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważne połączenie :) ja bym się chyba nie zdecydowała na tak mocno graficzne elementy na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie pasuje ci ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny motyw , w 100% do Ciebie pasuje! :)
    Bardzo lubię odzież zaprezentowanej marki; jej różnorodność pozwala na stworzenie wielu zestawień.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat takich nie noszę, ale całkiem fajne te leginsy :) Koszula też :)

    OdpowiedzUsuń