niedziela, 18 sierpnia 2019

Sexowne stylizacje z Shein.

   Od około roku zamawiam z Shein, więc postanowiłam zrobić listę najbardziej seksownych ubrań jakie z tego sklepu zamówiłam. To jest pierwsza część.
W sklepie znajdziecie wiele ciekawych sukienek, bluzek, spódnic, legginsów itp. macie do wyboru również buty, torebki. Kupić tam można dosłownie wszystko. 
Lista ubrań wybranych przeze mnie:

1.Body - duży wybór wzorów, kolorów, idealnie dopasowane. Dla siebie wybrałam bordowe i różowe. 

2. Spódnice - są rozkloszowane, jeansowe, eleganckie, ołówkowe, eleganckie - ja dla siebie wybrałam z tej ostatniej grupy.

3. Koszule - moja ulubiona czarno biała - wiele takich tam znajdziecie, oraz ostatnia jaką pokazywałam jasno złota. 

4. Bluzki - sexowne, eleganckie, z kwiatami itp. ogromy wybór, są również luźne, sportowe. 

5. Sukienki - oj tego to mam najwięcej, jeżeli szukacie sukienki na wyjątkowe okazje, spacer, do szkoły na pewno coś wybierzecie. Osobiście często stawiam na elegancję biorąc pod uwagę to czym się zajmuję.

 Asortymentu do wyboru macie bardzo dużo i warto zaglądać na tę stronę, jakość jest świetna, to jeden z moich ulubionych sklepów. 

Kod rabatowy dla was - Q3Patrycja15 otrzymacie 15 % zniżki na zakupy.  











24 komentarze:

  1. Znam Shein, ale nigdy nie zamawiałam ubrań z tej strony. Rzeczywiście propozycje sexy i bardzo wyzywające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja tu nic wyzywającego nie widzę. Biorąc pod uwagę, że mam 22 lata to jak zakonnica ubierać się nie będę.

      Usuń
  2. Uwielbiam asortyment marki Shein! :) Mam kilka ciuszków z tego sklepu - bardzo sobie chwalę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś chudziutka. Podobają mi się niektóre sukienki, no i body super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre bardzo mi się podobaja, szkoda, ze nie na moja figurę 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele propozycji, do każdej figury.

      Usuń
    2. Nie dziwie się, najwiecej masz sukienek, są naprawdę piekne ❤️😊

      Usuń
  5. Ostatnia sukienka bardzo mi się podoba, zdecydowanie coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne są te ubrania, ładnie w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko na tobie cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, ale z Twoją figurą wszystko wygląda zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Las fotos son preciosas ! Seguro se lo pasaron muy bien! Espero verte pronto por mi blog! Buen día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna ze stylizacji nie jest w moim klimacie...;) Na codzień stawiam na prostotę i uniwersalność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu. Ale rzeczy wybrałaś świetne. Bardzo ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zamawiałam nigdy z tej strony, to trochę nie mój styl. Na tobie jednak wyglądają super :)
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Body zdecydowanie wygrywa wszystko, niesamowicie w nim wyglądasz! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Złota sukienka jest cudowna! Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu. Zawsze trochę się boję, że rozmiar nie będzie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń