piątek, 23 sierpnia 2019

32 Sesja Zdjęciowa - Fotografia Łukasz Otlewski

   Muszę przyznać, że jest to moja najbardziej wesoła i pozytywna sesja jaką kiedykolwiek miałam, było bardzo wesoło, atmosfera świetna myślę, że zdjęcia wyszły jeszcze lepiej. Postanowiłam przygotować coś innego niż mroczne poważne sesje (chociaż takie pojawią się i to pewnie często). Oczywiście wielkie gratulacje dla fotografa za to, że udało mu się namówić mnie do uśmiechu. Jak widać po zdjęciach, współpraca udana, nie mam się do czego doczepić, z fotek jestem zadowolona podobają mi się, są inne niż wszystkie jakie mam. Uważam również, że każda sesja jest wyjątkowa. 
Łukasz ma wiele swoich pomysłów, również co do stylizacji. 

Stylizacja:
 Sukienkę w kwiaty zamówiłam z Bonprixu, natomiast ciemno-różową z Shein. Buty ze złotymi detalami  - JustFashionNow, szare czółenka z Bonprixu. 

Makijaż:
  Podkład - Max Factor, puder - Avon, lakiery do paznokci - Pablo Color, cienie - Avon i Nyx, tusz do rzęst - Oriflame, pomadki - Pablo Color 

                                                                            Portfolio
Moje - https://www.maxmodels.pl/modelka-patrycja979.html
Fotografa Łukasza - https://www.maxmodels.pl/fotograf-merulaleo.html

                                                         Fotografia Łukasz Otlewski 



18 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! O wiele bardziej podoba mi się pierwsza sukienka. Idealnie do ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sesja i modelka też piękna a sukienki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś zadowolona z sesji nie bez powodu - jest po prostu genialna! <3
    Pozdrawiam serdecznie, życząc kolejnych pięknych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, szkoda tylko że tak mało ich dodałas

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje sesje zdjęciowe kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga sukienka zachwyciła mnie, w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń