niedziela, 25 sierpnia 2019

Stylizacje na rozpoczęcie roku szkolnego.

  Niestety już niedługo rok szkolny, więc z tej okazji przygotowałam dla was dwie propozycje stylizacji. Muszę przyznać, że strój biała koszula i czarna spódnica co roku, wydaje mi się nudna dlatego prezentuję jak inaczej ciekawiej można się ubrać na tę uroczystość. Elegancko i nowocześnie.  Wszystkie ubrania zamówiłam  z Shein.

* Jasno-złota koszula i rozkloszowana spódnica - stylizacja idealnie pasuje na tę okazję, jest z klasą, uroczyście. Koszula bardzo ładnie się układa i komponuje ze spódnicą, jest luźna, wygodna. Spódnicą jestem zachwycona, podobają mi się kwiaty na niej, pięknie wygląda, pasuje idealnie, nic mi nie odstaje. Czuję się w niej świetnie, na pewno będą ją zakładać wiele razy. Długość dla mnie idealna, tym bardziej na rozpoczęcie roku czy spotkanie rodzinne. Bardzo wygodny komplet godny polecenia. 

* Na biało - biała kamizelka i spodnie do tego czarno-biała koszula, zawsze góra była biała, a dół czarny, więc dlaczego teraz nie może być odwrotnie?  Myślę, że czemu by nie ubrać się w tym kolorze, jest elegancko, schludnie czyli pasuje idealnie. Wszystkie ciuchy są w rozmiarze XS, dla mnie rozmiar idealny, w sam raz. 

   Następnym razem pokaże wam bluzki i koszule na różne okazje...kto chce być na bieżąco subskrybuje lub obserwuje bloga. 

                                 Z kodem Q3Patrycja15 otrzymacie 15 % zniżki. 
Linki:
 Spódnica -  http://bit.ly/33zrW3E
 Shein - http://bit.ly/2ZOw6lF 
 Kamizelka -  http://bit.ly/2MMwX4F  
Spodnie -  http://bit.ly/2Kg8bYA     
Koszula złota -  http://bit.ly/2Oy22tF


20 komentarzy:

  1. Boskie kreacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem zupełnie nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie się nic nie podoba co dodaję, zacznijmy od tego.

      Usuń
  3. Bosko wyglądasz w tej drugiej stylizacji kochana!
    xoxo
    ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się, w moim stylu, chętnie bym się w takich pokazała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo nowocześnie i oryginalnie. Obie mi się spodobały, choć do szkoły już dawno nie chodzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalnie :) Super wyglądasz ;*
    Pozdrawiam <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są przepiękne, chociaż druga bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje sa nie w moim stylu ale z pewnościa ciekawsze niż zwykła biała koszula i czarna spódniczka za kolano

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie nie trafiłaś w mój gust, ja bym chyba nigdy tak się nie ubrała :D Ale myślę, że są to ciekawe rozwiązania dla osób, które lubią eksperymentować , są pewne siebie i lubią się wybijać z tłumu
    Ja jednak wolę zostać przy czarnej spódniczce, haha.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wiem, że wszyscy narzekają, ale ja bym bardzo chętnie wróciła się do szkoły :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w technikum totalnie obowiązywała klasyka. Czarna spodnica bez wzorów i biała koszula.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście biała koszula i spódniczka lub czarne spodnie to klasyk, który z czasem potrafi się znudzić. Niestety, nie zawsze można kombinować ze strojem, bo w niektórych szkołach panują surowe zasady.

    Nie wiedziałam, ze na Shein można znaleźć takie perełki :)

    Spódnica jest fenomenalna! Jednak bardziej urzekła mnie ta druga stylizacja. To odwrócenie kolorów naprawdę robi dobre wrażenie :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna pierwsza spódnica. Osobiście założyłabym ją do obcisłej bluzki, może z paskiem w talii. Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ale kompletnie nie mój styl ����‍♀️ na rozpoczęcie roku szkolnego pierwszej stylizacji bym nie wybrała..

    OdpowiedzUsuń