wtorek, 13 sierpnia 2019

Czarno-złota stylizacja.

  Dzisiaj nowa stylizacja, po raz pierwszy taka propozycja na moim blogu, chociaż na pewno pojawi się kilka podobnych niebawem. Dokładniej czarno-złote stylizacje, najpierw w tych kolorach wybrałam żakiet oraz koszulę do tego dobrałam czarne legginsy lub spódnicę. Żakiet i koszulę  zamówiłam z Shein.
   Kiedy ten żakiet zauważyłam, miałam wiele pomysłów na stylizacje z nim, oraz bardzo mi się spodobał, więc jago pierwszy trafił na moją listę. Z pewnością jest oryginalny i nigdzie indziej takiego nie znajdę, podobają mi się guziki po bokach, ozdobne frędzle, kołnierzyk z wysokim stanem, będzie idealny na chłodniejsze wieczory i dni, niestety już coraz bliżej jesień. Oczywiście wybrałam rozmiar xs, jak poprzednie ubrania pasuje idealnie, nic mi nie odstaje, dopasowany do ciała, ale też nie opina...czuję się w nim swobodnie. Jeżeli lubicie żakiety to szczerze wam ten polecam.
   Koszula idealna na spotkania rodzinne, czy do pracy lub szkoły, jest wygodna, luźna w sam raz na lato oraz jesień tylko w drugim przypadku należy dopasować żakiet. Tym razem wybrałam rozmiar s, nie było mniejszego, dlatego jest bardziej luźna, ale to nawet dobrze nie wszystko musi opinać, po za tym są gumki ściągające przy rękawach i kołnierzu. Koszula sprawdzi się idealnie w zestawieniu z legginsami, eleganckimi spodniami czy spódnicami. Jestem zadowolona z tego wyboru polecam.
   Do tego dobrałam legginsy, zamówiłam je jakiś czas temu, spódnicę dostałam od cioci. Często ubieram obydwie rzeczy, są wygodne, świetnie się w nich czuje, więc pewnie nie raz pojawią sie na blogu, Instagramie, osobiście zakładam wiele razy daną rzecz, nie jestem z tych co założy raz i wyrzuca, nie nie ja marnotrawstwa nie lubię. 
Zapraszam do obejrzenia asortymentu sklepu Shein.

Linki:

Shein - http://bit.ly/2ZOw6lF 
Koszula - http://bit.ly/2Oy22tF
Żakiet- http://bit.ly/318QyhG
KOD rabatowy - Q3Patrycja15 otrzymacie 15 % zniżki na zakupy w Shein









12 komentarzy:

  1. Mega stylizacja! Przepięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurteczka, uwielbiam połączenie złota i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten żakiecik, nadaje stylizacjom fajnego pazurka ;) Ja bym tylko buty wybrała workery do tych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się żakiet, chętnie bym taki sobie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żakiet jest zjawiskowy. :) Prawdziwa perełka. A stylizacja piękna. Masz cudowne wyczucie stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie połączenie: czarnego i złotego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalna stylizacja. I świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka nietuzinkowa marynarka, świetna stylizacja kochana ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W połączeniu ze spodniami stylizacja wygląda obłędnie! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  10. I'm here to testify about Mr John Blank ATM Cards which can withdraw money from any ATM machines around the world.. firstly I thought it was scam until I saw so many testimony about how Mr John sent them the ATM blank card and how it was used to withdraw money in any ATM machine and become rich so I decided to risk the opportunity I contacted him also and I applied for the Blank Card to my greatest surprise I have used it to get 10,000 dollars. maximum withdrawal daily $1,000, Mr John is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any ATM Machine Vault,If your interested kindly contact him directly on his email (johnlopez1945@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń