niedziela, 30 czerwca 2019

Letnie stylizacje z Lovelywholesale

   Postanowiłam przygotować dla was kolejne letnie stylizacje, te propozycje są idealne na wakacje, gdy wybieracie się nad jezioro, spacer czy dłuższy urlop poza miastem. Wszystko co dzisiaj zobaczycie zamówiłam z Lovelywholesale. Sklep ma bardzo duży wybór produktów eleganckich i tych ,,na luzie,, letnich. Biorąc pod uwagę, że mi też zdarza się mieć wolne, więc postanowiłam wybrać ubrania które będą idealne podczas urlopu.
    Pierwszą zaznaczyłam czarno-zieloną sukienkę, oczywiście każdy od razu pomyśli, że będzie w niej za gorąco, ale szczerze mówiąc wcale tak nie jest. Kreacja jest cienka dzięki czemu na lato jest w sam raz, po za tym podoba mi się motyw na niej, zielone liście skojarzyły mi się z wakacjami na bezludnej wyspie, po za tym podoba mi się jej krój, na brzuchu jest wiązanie, tył jest przedłużany, stylizacja letnia zarazem elegancka z klasą w sam raz dla mnie. Bardzo wygodna, rozmiar mimo, że wybrałam S to jest akurat, nie odstaje, ładnie się prezentuje. Jakość oceniłabym na 5, materiał delikatny w dotyku, nie zostawia plam na skórze. Jeżeli szukacie ślicznej sukienki to tę mogę wam szczerze polecić.
   Drugi zaznaczyłam komplet top i spódnica, wybierając to od razu myślałam o wieczorze nad jeziorem na altance. Tutaj moją uwagę przykuł kolor tego zestawu, bardzo podoba mi się takie połączenie, nie mam dużo kolorowych ubrań w szafie,u mnie przeważa czerń, a drugi powód na pewno nie będzie mi w tym gorąco i miałam racje. W tym przypadku również wybrałam rozmiar S.
Duży atut spódnicy gdy jest trochę za luźna możecie związać, ale w moim przypadku jest akurat, nie opina, ani nie jest za duża, top również. Chcecie zamówić coś kolorowego na lato, to polecam. 
    Na koniec dodałam bluzkę z króliczkiem, jest ona fantastyczna, taka słodka, dziewczęca, jak tylko zobaczyłam od razu mi się spodobała. Cekinowy króliczek bardzo mi się spodobał, do tego kołnierzyk w kratkę dodaje jej klasy i elegancji, więc uznałam ta bluzka jest dla mnie idealna. Wybieracie się na kolację lub randkę? Ta propozycja na takie okazje w sam raz. Jakość bardzo dobra, motyw wykonany starannie. Co do wieku moim zdaniem pasuje to dziewczynie 13 lat, ale też kobiecie co ma 40. Bluzka dla dziewczyn i kobiet w każdym wieku. 

Dla was mam kod rabatowy: 
-10 % z kodem patrycja10 

Linki: 
Sukienka - http://bit.ly/31cktqa
Komplet Top i Spódnica - http://bit.ly/2WRyLx9
Bluzka z króliczkiem - http://bit.ly/2QThkHd


     Jak wam się podobają moje propozycje? 
   
       

9 komentarzy:

  1. Uroczy jest ten komplecik tie dye hit tego sezonu. Masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety kod rabatowy się nie przyda, ale oby komus tak. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stylizacje troszkę nie w moim stylu ale Tobie pasują ');)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Komplet najlepszy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno mi wskazać najlepszą rzecz z zaprezentowanych, we wszystkim Ci bardzo ładnie! :)
    No cóż, może komplecik... jest rewelacyjny; mega inspiruje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje, ale najbardziej spodobała mi się pierwsza sukienka. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń