wtorek, 9 lipca 2019

Luksusowe sukienki wieczorowe.

    Sierpień to czas ślubów, wesel i oczywiście wieczorów panieńskich. Panie wtedy szukają odpowiedniej kreacji na te okazje, więc ja postanowiłam przygotować dwie idealne na te okazje propozycje. Oczywiście sukienki pasują również na imprezy do klubów, andrzejki czy sylwestra, jednak to później. Każda z nich jest zamówiona z Shein. 
   Pierwsza jaką wybrałam to niebiesko-złota z motywem. Sukienka jest elegancja, ślicznie się mieni co widać na zdjęciach. Podobają mi się na niej hafty z kwiatami, długość w sam raz, do tego są regulowane ramiączka. Jak prawie zawsze wybrałam rozmiar XS i jest akurat, sukienka nie opina, swobodnie można w niej tańczyć, materiał delikatny, miły w dotyku oraz co ważne nie podrażnia. Opcja w sam raz na lato. Macie do wyboru dwa kolory. Moja opinia bardzo dobra, jeżeli szukacie sukienki na lato ta wam się powinna spodobać. 
   Z myślą o imprezach postawiłam na złotą sukienkę z cekinami. Wygląda fantastycznie w takiej kreacji na pewno żadna z was nie przejdzie niezauważona. Do tego jest wygodna, nie ociera, ruchy swobodne można tańczyć całą noc. Uwielbiam ją z pewnością założę nie raz, świetnie się w niej czuje. Zamówiłam rozmiar XS tak jak w przypadku pierwszej...w sam raz dla mnie. Z tyłu macie zamek, na ramionach są poduszeczki. Moja opinia - pozytywna i szczerze wam ją polecam. 
    Dzisiaj dwie propozycje sukienek wieczorowych, niebawem pojawią się kolejne...
Piszcie jak wam się podobają? Która bardziej, a może obie jednakowo? 

Kod dla was - Q3Patrycja15 otrzymacie 15% zniżki.

Linki:

Niebieska - http://bit.ly/2ISui5D
Złota - http://bit.ly/2xi0k49
Shein - http://bit.ly/2ZOw6lF 
   


14 komentarzy:

  1. Trudno mi się zdecydować, w której sukience lepiej wyglądasz! Obie kreacje idealnie na Tobie leżą, podkreślając sylwetkę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Złota sukienka na pewno sprawdzi się jako wieczorowa kreacja. Leży idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna nie jest w moim stylu, ale to Tobie mają się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najbardziej podoba się złota, skojarzyła mi się z sylwestrem :D

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z cekinami na pewno będzie idealna na Andrzejki czy sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złota sukienka, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki nie są zbytnio w moim stylu, ale druga całkiem fajnie wygląda.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta cekinowa super :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń