wtorek, 25 czerwca 2019

Letnia elegancja

    Najbardziej lubię czarny kolor i najczęściej wybieram właśnie takie ubrania, jednak latem stawiam również na jasne odcienie, tak było tym razem, chyba nigdy nie zamówiłam nic białego teraz postanowiłam to zmienić biorąc pod uwagę temperatury. Oczywiście zamówienie było ze sklepu Shein. Pierwszy mój wybór to biała kamizelka, do tego białe spodnie i jednak żeby był ten akcent czarnego mam  do tego biało-czarną koszulę którą zamówiłam wcześniej. 
   Biała kamizelka - nie było mojego typowego rozmiaru xs, więc wybrałam s i muszę przyznać, że pasuje idealnie - nie odstaje, nie jest luźna, ładnie się prezentuje, długość jak dla mnie w sam raz. W ofercie jest tylko biały kolor, rozmiary od s do l. Wybrałam ją ze względu na różne spotkania, a po za tym ja uwielbiam elegancję, a skoro w ciemnych ubraniach jest mi za gorąco to wybrałam coś jasnego. Jeżeli lubicie kamizelki to szczerze tę polecam. 
     Białe spodnie - w tym przypadku jest więcej kolorów do wyboru - macie czarny, niebieski, jasnoniebieski, biały itd., rozmiary od xs do l, ja oczywiście zaznaczyłam xs i to był dobry wybór, spodnie nie spadają, ładnie wyglądają, nie opinają, do mojej sylwetki idealne. Kto chce mieć wygodne spodnie to zapraszam na stronę Shein, jak ja spodni często nie noszę tak te uwielbiam. 
    Podsumowując - moja nowa letnia propozycja myślę, że mi się udała, podoba mi się to co wymyśliłam, z zamówienia jestem zadowolona.  

Linki:

- Kamizelka  http://bit.ly/2MMwX4F  
- Spodnie   http://bit.ly/2Kg8bYA  

 Kod rabatowy - 10 % zniżki z kodem Q2Patrycja10 





20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię połączenie bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Spodnie bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko -bardzo fajny ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. KATARZYNA HARTUNG26 czerwca 2019 01:15

    Rzeczywiście jest elegancko, ale w lato można się w tym ugotować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez uwuelbiam czern! Super wyglada ta stylowka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja! Kamizelka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, letni zestaw :)
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo klasyczna i elegancka :) Super się prezentuje.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te spodnie ♥
    xoxo
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń