wtorek, 12 lutego 2019

Portfele z NICOLE

   Szukałam dla siebie idealnego portfela, w którym zmieszczą się wszystkie karty, dokumenty i pieniądze. Trafiłam na stronę https://nicolesklep.pl/
   Otwierając www sklepu zauważycie propozycje dla kobiet i mężczyzn. Postanowiłam zajrzeć-przejrzeć co jest ciekawego, aż znalazłam coś w sam raz dla siebie, a mianowicie perłowy - złoty piękny portfel ze skóry. 
Mój ma jedenaście kieszeni na karty kredytowe, miejsce na zdjęcie, dwie duże kieszenie, trzy przegrody na banknoty, dwie są zamykane: z boku na zamek w środku na zatrzask, można tam wrzucić drobne. Dla siebie wybrałam złoty kolor, bardzo mi się spodobał. Wykonanie profesjonalne, wszystko dokładnie - starannie obszyte, od razu widać, że jest to rzecz wysokiej jakości. Funkcjonalny - mieści się w nim wszystko co niezbędne. Wymiary: 18,5 x 10,2 x 3,5 cm. 
Z mojego wyboru jestem zadowolona! Ten portfel posłuży mi wiele lat. 

                                                                  Strona sklepu:

   Przejrzysta - wszystko łatwo znaleźć co was interesuje. Na pasku macie oddzielnie produkty dla kobiet i mężczyzn, włoska skóra, promocje oraz kontakt - gdy będziecie potrzebować rady. 
Gdy już otworzycie zakładkę np. dla kobiet... po lewej stronie możecie dokładnie określić czego szukacie na liście macie: przedziały cenowe, kolor, rodzaj zapięcia, orientacja, ilość kieszeni. Jeżeli wolicie przeglądać wszystko, oczywiście można. Gdy już wybierzecie, przechodzimy do płatności i przesyłki. Do wyboru są: przelew tradycyjny, płatność kartą, płatność przy odbiorze; 
wysyłka: paczka pocztowa, paczkomaty, kurier DPD.

                                                                           Moja opinia:

   Napisałam wcześniej ,, z mojego wyboru jestem zadowolona!,, oczywiście twierdzę tak nadal.  
Portfele NICOLE i  NICOLAS, to produkty luksusowe, wyjątkowe...dla wszystkich... nawet tych najbardziej wymagających. Jestem pewna, że każdy z was byłby z nich zadowolony. Szczerze wam polecam i zapraszam na zakupy! 

Instagram sklepu - NICOLE Instagram
Strona sklepu - https://nicolesklep.pl/
Wybrany przeze mnie portfel - Perłowy złoty












    Jak wam się podoba mój portfel? Znajcie sklep NICOLE ? 

27 komentarzy:

  1. Elegancki i szykowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie niczego sobie :) Wygląda bardzo ładnie i praktycznie. Ja ostatnio zmieniałam portfel ;) Ponoć portfel powinno się dostać w prezencie aby hajs trzymał się tej osoby lecz to taki zabobon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tej stronie, ale portfel wygląda na solidny i ładnie wygląda. Ja sama mam podobny tylko czarny.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Portfel trochę nie w moim stylu, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :) A o stronie nie słyszałam.

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa to zapraszam na stronę sklepu możliwe, że coś Ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Nie znam ale wyglada lanie :) super ma kolor :)
    Pozdrawiam z zimego i snieznego NYC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woo mega świeci się to już mi się podoba hah <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu ale wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo design tego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny, mojej mamie na pewno by się spodobał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, elegancki portfel! <3
    Najwyższa jakość - to się właśnie ceni. Z chęcią zajrzę na stronę marki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny portfel szukam teraz jakiegos i przeglądne stronę marki z miłą chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny i do tego ma tyle przegródek <3 Zawsze mi ich brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń