czwartek, 13 grudnia 2018

Suknie ślubne i wieczorowe z AW.Bridal

    Wyjątkowe suknie ślubne, piękne kreacje wieczorowe - w jednym miejscu kupicie wszystko, na tą  wyjątkową okazję. 

                                                                      Śluby 

     Na stronie znajdziecie wiele cudownych sukien. Każda z was dopasuje idealną dla siebie, rozmiarówka jest szeroka od ( O do 30 ), więc wystarczy dokładnie się zmierzyć, pod zdjęciami sukien znajduje się dokładny opis każdego rozmiaru. Do wyboru są dwa kolory, najczęściej jest to biały i kremowy. Kreacje ozdobione haftami, cyrkoniami, są z falbanami najdziecie też z trenem.  
Jestem pewna, że jakaś wam się spodoba. W ofercie do wyboru także: welony, tiary, korony, rękawiczki, bolerka, sztuczne futerka, dodatki i akcesoria - znajdziecie tu wszystko co potrzeba na ten szczególny dzień. Zajrzyjcie same i sprawdźcie ofertę- Warto! 

                                                     Wesele- Sylwester- Studniówka  

   Jak jest ślub to i musi być wesele, więc teraz propozycja np. dla świadkowej itd. Jednak biorąc pod uwagę, że niedługo Sylwester i Studniówki, postanowiłam połączyć wpis i wspomnieć o tych okazjach. 
Szukanie tej idealnej zajmuje czasami bardzo dużo czasu, ja wam ułatwię to zadanie i przedstawię propozycje które moim zdaniem, sprawdzą się doskonale, na wszystkie te imprezy. Na stronie AW.Bridal wybór jest ogromny, rozmiary tak jak wcześniej pisałam od 0 do 30, czyli ze znalezieniem odpowiedniego nie ma problemu, spodoba wam się dany krój, a w innej kolor? Nie ma problemu możecie wybrać sobie jaki chcecie. Po prawej stronie jest lista kolorów. Dla siebie wybrałam w kolorze Royal Blue, pasuje mi do oczu. Suknia bardzo wygodna, idealnie pasuje do mojej sylwetki,podkreślą ją pas w talii, dół rozkloszowany, góra lekko pomarszczona, świetnie się prezentuje. Jestem zadowolona z zamówienia. Szczerze wam polecam ten sklep i zapraszam na zakupy!

Strona sklepu - AW.Bridal
Suknia wybrana przeze mnie - Mitzi Sweetheart Bridesmaid Dress Royal Blue










               Jak wam się podoba suknia ? Lubicie długie kreacje ? Zajrzycie na stronę sklepu ?  

19 komentarzy:

  1. Piękna suknia :) Uwielbiam takie długie, tylko okazji do założenia coś mało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka! Uwielbiam takie głębokie kolory ;)
    Pozdrawiam,
    Aldrzek

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor sukni, habrowy Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudawna suknia, a kolor jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się długie suknie ale siebie w takich nie lubię (nawet suknię ślubną miałam krótką). Tobie za to bardzo pasują - pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Piękna sukienka! Gdybym mogła cofnąć się o parę lat i iść znów na studniówkę, pewnie bym taką wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Właśnie poszukuję podobnej na studniówkę :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie w niej wyglądasz, do twarzy ci w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku, jaka cudowna, mimo że nie przepadam za tym kolorem, to ta sukienka skradła moje serce ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wygląda ta suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor ! Suknia bardzo ładna ;) idealna na wesele czy studniówkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna suknia na pięknej Kobiecie :) Boski kolor! Pasuje Ci wszystko <3 Cała stylizacja nie jest przesadzona, jest delikatna jednak z charakterkiem, skromna ale jednocześnie ekscytująca, długie włosy i naturalny makijaż robią swoją robotę. :) W sam raz na wesele, studniówkę czy jakąś inną uroczystość. W różnych światłach inaczej się prezentuje jednak to nie problem. Nie chcę się czepiać ale ja bym nieco ( minimalnie ) zmieniła dekolt i przód ale bardzo niewiele

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię długie sukienki, ta jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń