czwartek, 6 grudnia 2018

Lista Prezentów z Ceneo.pl

   Biorąc pod uwagę, że święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, z tej okazji postanowiłam przygotować dla was świąteczną listę prezentów. Znajdziecie w niej propozycje podarunków dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, tak aby wszyscy znaleźli coś odpowiedniego dla swoich bliskich. 

                                                           Prezenty dla kobiet 

    Najczęściej są to kosmetyki, ubrania, biżuteria,dodatki np. torebki. Bądźmy szczere która z nas tego nie lubi? Ja takiej nie znam. Myślę, że to jest dobra opcja na upominek, jednak ja dla was wybrałam cztery różne marki, które moim zdaniem idealnie się sprawdzą i zadowolą każdą obdarowaną. W skrócie wam je przedstawie, sama używam tych kosmetyków, a wszystko kupicie w ceneo.pl 

Kosmetyki:

* Max Factor - z tej firmy mam podkład, jestem z niego bardzo zadowolona. Świetne kosmetyki, wysokiej jakości, duży wybór produktów. Na stronie ceneo.pl znajdziecie wiele ciekawych propozycji z tej firmy. Ja jestem zadowolona dlatego te kosmetyki polecam. 

* Rimmel -  jedna z moich faworytów, z tej mam kredkę do oczu jest fantastyczna używam na większości sesji oraz tusz do rzęs. Bardzo dobre produkty, duży wybór, wiele pięknych odcieni pomadek itd. Wybierzecie coś z pewnością, a obdarowana osoba będzie zadowolona. 

* Astor -  z Astora miałam swój ulubiony lakier do paznokci oraz tusz do rzęs, codziennie go używałam w szkole. Ta firma jest godna polecenia. Kilka lat temu dostałam właśnie zestaw z tej marki i byłam zachwycona jakością tych kosmetyków. Polecam na prezent. 

Avon - z tej firmy kupuję perfumy są w trakcyjnych cenach, dużo do wyboru oraz są trwałe, a co moim zdaniem jest ważne, oczywiście pięknie pachną. Ładny zapach jak najbardziej na TAK! 

Ubrania: 

* Bonprix -  moja jedna z ulubionych, kupuję tam już od wielu lat i ani razu się nie zawiodłam, wiele pięknych ubrań, rewelacyjnej jakości. Mam od nich sukienki, buty, żakiety itd. Polecam 

* Cropp - lubię ten sklep, duży wybór ubrań, świetna jakość. Z tego kupiłam akurat spódnicę, jest bardzo wygodna. 

* H&M -  z pewnością marka znana wszystkim, wiele ciekawych ubrań, każdy znajdzie tam coś odpowiedniego a prezent. Z H&M lubię sweterki.

Biżuteria -  w sklepie ceneo.pl znajdziecie wiele pięknych naszyjników, zawieszek, bransoletek. Od dawna wybiera się na prezent biżuterię, moim zdaniem nadal jest to modne i wcale się nie dziwię. Miło jest dostać piękny naszyjnik czy pierścionek. 

                                                 Prezenty dla mężczyzn 

     Dla panów na prezent proponuję ładne perfumy,zestawy kosmetyków np. do golenia, portfele, paski, krawaty, biżuterię nie tylko kobiety lubią. Faceci również lubią dostać miły prezent, nie zapominajmy o tym. 

Propozycje: 

Golarka Gilette - świetny prezent z bardzo dobrej firmy. 

Perfumy Adidas - taki upominek na pewno spodoba się każdemu. Perfumy są trwałe i pięknie pachną. 

Skórzany Portfel  - elegancki portfel, podarunek praktyczny, przydatny na co dzień. 

Pasek Calvin Klein -  moim zdaniem pasek jest bardzo dobrym pomysłem na podarunek. 

Biżuteria i zegarki  - nie znam faceta, który nie lubi zegarków, a wielu też jest miłośnikiem biżuterii, warto brać to pod uwagę przy wyborze upominku. 


                                                          Prezenty dla dzieci

     Myślę, że dzieciom najłatwiej kupić prezent, ponieważ większość pisze ,,List do Świętego Mikołaja,, i od razu wiadomo czego sobie życzą, a na rynku wybór zabawek,gier jest ogromy. 
Jednak ja uważam, że warto robić prezenty mieszane np. lalka z grą edukacyjną. Gra komputerowa z książką itp. 

Lista prezentów: 

Gry , lalki , gry edukacyjne, klocki, maskotki, puzzle, auta, książki.  Mogłabym tak wymieniać bardzo długo, ale wymieniłam najlepsze kategorie, z których prezent na pewno się spodoba. 




      Wybór prezentu wcale nie jest łatwy, dużo osób stresuje się czy spodoba czy nie spodoba, dlatego postanowiłam pomóc i przygotowałam listę prezentów, co najlepsze wszystkie znajdziecie na jednej stronie, więc kupicie dla wszystkich bliskich upominki w jednym miejscu, szybko, bezpiecznie. 
Mam nadzieje, że moje pomysły się spodobały i was zainspiruję.


                           

                         
                                                           Fotografia: Michał Kostrzewski


27 komentarzy:

  1. Ciekawe pomysły na prezenty! Myślę, że nie jedna osoba sie nimi zainspiruje ☺️ Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, lubię ubrania z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Taka magia świąt �� Ja swojemu chłopakowi na Mikołajki podarowałam portfel skórzany i zestaw kosmetyków do brody �� A na gwiazdkę słodycze i zestaw kosmetyków do brody wąsów i twarzy - zgodnie z jego prośbą o zapasy xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocna lista. Z prezentami dla dzieci czy kobiet (koleżanek czy z rodziny) jakoś nigdy problemu nie miałam. Ja Cię jednak zaskoczę, mój mąż nie lubi portfela i go nie nosi ;) Za biżuterią też nie przepada. Perfumy dostał dzisiaj, więc świąteczny prezent to znów dylemat, ponieważ ciężko trafić. Golarkę kupił sobie niedawno sam. Być może coś wymyślę, mam jeszcze czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. To nasz odwieczny problem.Wybory prezentów.Wpis bardzo pomocny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę kupować prezentów :\ Śliczne zdjęcia!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Często, a nawet bardzo często kupuje różne rzeczy przez intetnet, najczęściej przez allegro, ale przez Ceneo jeszcze nie miałam okazji.

    Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie zamawiałam niczego przez ceneo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatne pomysły na prezenty ^^ W prawdzie na Ceneo nie kupuję, ale może kiedyś to się zmieni ;p Super zdjęcia! Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ciekawe i pomysłowe zdjęcia! Bardzo mi się podobają super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia. Wchodzę na Ceneo, ale jeszcze nie miałam okazji nic tam kupić.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://farbowane-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia:) Na Ceneo jeszcze nigdy nic nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Super zdjęcia!
    Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuć, aż klimat świat :) Magiczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka szkoda że już kupiłem wszystko ale nic straconego ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czasami wolę wprost kogoś zapytać co by chciał dostać. Ale dobre inspiracje

    tanajmniejsza.blogspot.com --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, koniecznie zajrzę, na pewno sie przyda, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysły pierwsza klasa, ale te zdjęcia! - Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne pomysły :) Przydadzą się na następny raz :)

    OdpowiedzUsuń