piątek, 30 listopada 2018

Sylwester na BOGATO

    Zaczynam cykl wpisów poświęconym stylizacjom sylwestrowym. Z pewnością każda z was szuka idealnej kreacji. Będą różne propozycje, aby można było wybrać coś dla siebie. Na początku zaczynam z bardziej wyrazistą kompozycją, ale pojawią się też skromniejsze. Mam nadzieję, że wam się spodobają i będziecie systematycznie mnie odwiedzać oraz przygotowane przeze mnie stylizacje zainspirują was. Przecież blogerki są po to aby podpowiadać jak się ubrać, podpowiedzieć gdzie warto kupić. 

                                                                   Stylizacja pierwsza 

Sukienka - Shein - z kodem Patrycja15 otrzymacie 15 % zniżki 
Buty - Amiclubwear 
Torebka - Bonprix 
Naszyjnik - Sophie Thao 










25 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i spójna stylizacja.
    Zmieniłbym tylko torebkę na taką z dłuższym pasekiem w kolorze brązowym lub czarnym, ale to tylko moja sugestia. Pozdrawiam :)
    Ps: ostatnie zdjęcie skradło moje serce.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Błysk i cekiny zawsze będą mi się kojarzyć z sylwestrem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja na bogato - pięknie i stylowo😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie zastanawiałam się nad sylwestrową zabawą! :D
    Ta sukieneczka cudownie podkreśla Twoją urodę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, dużo tu błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. <333 Śliczna sukienka. Po prostu wygrywa całą stylizację. Dodatki udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja na szczególną okazję, a ona już za miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się te buciki :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Wyglądasz pięknie w tej sukience! :) Świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygotowania na Sylwestra można zaczynać! Bardzo fajna propozycja na stylizacje. Sukienka jest wspaniała!

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i bardzo kobieca stylizacja ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie mój styl i nie moja gusta :) Jednak szykuje się super bogato ten sylwester. Ja jeszcze nie mam planów ;) Zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/sto-lat-polski-niepodlegej-ja-chce.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja nie dla mnie, ale każdy ma inny gust. ;)
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też już mam sukienkę na Sylwestra. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka robi wrażenie - pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i elegancko :) Torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne i gustowna kreacja sylwestrowa. Można parę razy w roku zaszaleć, od czegoś w końcu mamy pieniądze. A ta sukienka, robi ogromne wrażenie,bardzo dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń