wtorek, 25 grudnia 2018

Maxi Sexi Dresses

     Dzisiaj wpis o długich pięknych sukniach wieczorowych. W poprzednim wpisie wspomniałam o idealnych stylizacjach na sylwestra, jak najbardziej zostaję w tym temacie, ale bierzmy pod uwagę, że licealistki też mają niebawem swój wielki bal - maturalny. Więc zaczynamy... akcję idealne suknie balowe. 
    Obie moje propozycje są ze sklepu Shein. Znajdziecie tam wiele pięknych sukienek: mini, midi, maxi. Dla odmiany dla siebie wybrałam dwie długie. 
Zmysłowe  propozycje dla was, uznałam że teraz przygotuje inne stylizacje niż do tej pory. 

*Pierwsza asymetryczna suknia z falbaną. Jest bardzo seksowna, cudownie się prezentuje, idealna na sylwestra jak i studniówkę. Kreacja robi wrażenie, wygodna idealnie leży, podkreśla moją figurę. Uwielbiam ją, czuję się w niej świetnie. Falbanka dodaję uroku, Polecam jak najbardziej na imprezę. 
*Druga opcja - suknia z przedłużanym tyłem. Materiał dobrej jakości. Kreacja świetnie się prezentuje, podoba mi się jej kolor, rozmiar znakomicie dopasowany. Stylizacja z klasą, jedna z moich ulubionych sukienek. Szczerze polecam!
     Jak wiecie sklep Shein uwielbiam, chętnie wybieram stamtąd ubrania, są w rewelacyjnych cenach, dobrej jakości, a sukienkami jestem zachwycona. Zapraszam na zakupy! 

Z kodem Patrycja15 otrzymacie 15% zniżki!!!

Jak wam się podobają sukienki?  Kupujecie w Shein?  Jakie plany na sylwestra? 







     

26 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja! Szczególnie podobają mi się buty ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ta pierwsza stylizacja z sukienką z przedłużanym tyłem jest dla mnie idealna ���� jeszcze takie ładne buciki
    Super zdjęcia
    Spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna suknia! Bajeczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna suknia. Szczególnie trzecie zdjęcie zachwyca. Ładnie podkreśla Twoja figurę i Zgrabniochy nóg. Karminowa czerwień i buty w kolorze meksykańskiej czerwieni. Suknia jest piękna, ale też trzeba przyznać, że ładnemu we wszystkim ladnie, a jesteś bardzo piękna kobieta. Tak ubrana tylko do teatru albo opery zaprosić. Z pewnością wyróżniałaby a się w tłumie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, sukienki robią wrażenie ;) Pierwsza jest zjawiskowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie idę na sylwestra ale stylizacja bardzo mi się podobają..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz rewelacyjnie! :)
    Z pewnością zakładając takie suknie można poczuć się królową sylwestrowego balu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te sukienki <3 Jeszcze nic nie zamawiała z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe kroje mają te suknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pieknie! Nawet nie wiedzialam ze shein ma w ofercie takie kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka! Bardzo lubię takie materiały. Dawno nie zamawiałam nic z Shein :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna suknia, uwielbiam tego typu maxi dresses!
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie sukienka asymetryczna lepsza. Chodź wydaje mi się że materiał nie jest fajny jeśli chodzi o sukienkę 🤔

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza sukienka jest mega cudowna.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń