czwartek, 4 października 2018

Moje sposoby na szczupłą sylwetkę

    W internecie można znaleźć wiele cud diet i sposobów na odchudzanie, które nie są bezpieczne ani zdrowe. Postanowiłam przedstawić sprawdzone przeze mnie metody na szczupłą sylwetkę, ale też dobrą kondycję i zdrowie, bo to ono jest najważniejsze. 

1. Oczywiście zdrowa pełnowartościowa dieta, najlepiej przepisana przez dietetyka. Każdy jest inny więc, powinno się mieć dostosowaną do danej osoby. Osobiście jem dużo owoców, warzyw, jak wybieram mięso to tylko drobiowe, nie jem smażonego. 

2. Ćwiczę - sport jest niezbędny do zrzucenia kilogramów i otrzymania zdrowej sylwetki. A po za tym poprawia humor. Bardzo lubię ćwiczyć, o wiele lepiej się czuję, mam więcej energii. 

3. Przyjemności z partnerem - można spalić dużo kalorii, ale też nie ma się ochoty na podjadanie. 

4 .Nie kupujcie suplementów diety, ani magicznych herbatek odchudzających, jedynie co wam schudnie to portfel. Po za tym można się jedynie rozchorować. ja nie mam do tego przekonania. 

5. Medytacja 

6. Zabawa ze zwierzakami. 

7. Nie jedz nigdy przed telewizorem, laptopem itp.

8. Wybieraj wodę, soki najlepiej z wyciskarki. 

9.  Pozwól sobie czasami na odrobinę przyjemności. Jak mam ochotę  na czekoladę czy wafelka to go jem, ale w małych ilościach. 

10. Nie zaczynaj dnia od słodkich potraw. 

    Bardzo ważne - zanim zaczniecie się odchudzać idźcie do lekarza, zróbcie wszystkie badania, dobierze odpowiednią dietę!!! 
    







24 komentarze:

  1. Ja także dbam bardzo o swoją sylwetkę i nie żałuję żadnej godziny poświęconej ćwiczeniom tego nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi sie bardzo zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dbam zwłaszcza teraz jak się odchudzam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście nie potrzebuję się odchudzać, ale widzę,że Tobie to też nie potrzebne, jesteś mega szczuplutka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jem zdrowo bo lepiej się czuję i uwielbiam ćwiczyć. :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. punkt 3 podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rady! naprawdę warte zapamiętania :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kilku miesięcy ćwiczę i bardzo jestem zadowolona z efektów! Super post ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie stosowałam diet, zawsze jem to, na co mam ochotę, ale nie w ogromnych ilościach. Jem często, aby żołądek cały czas pracował i udaje mi się utrzymać smukłą sylwetkę.
    Raz w życiu przeszłam "dietę", przez którą niemal wylądowałam w szpitalu, dlatego nikomu nie polecam kombinować na własną rękę. Od tego są dietetycy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje! W szczególności pierwsze dwa zdjęcia bardzo mi się spodobały ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myślę, że ćwiczenia i dieta to podstawa :) !

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne sukieneczki. Mam tą czerwoną tyle, że białą :D (To brzmi lekko bez sensu, ale wiadomo o co chodzi :D)
    Świetne rady, w sumie chyba z każdą się zgadzam, choć medytacja mnie zaskoczyła, bo nigdy nie widziałam jej w poradnikach :) Ale super, że coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na jednym wafelku się nie kończy hah ;).Zazdroszczę figury i motywacji do ćwiczen!
    Zpraszam do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie, zdrowa dieta i aktywność fizyczna to podstawa :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń