poniedziałek, 8 października 2018

Pierwsza sesja zdjęciowa

    Czas na powrót do przeszłości. Uznałam, że sobie powspominam razem z wami, jak to było na mojej pierwszej sesji zdjęciowej. Muszę przyznać, że stres był i to nie mały, ale towarzyszyła mi moja przyjaciółka więc było mi o wiele raźniej. Po pierwszej bardzo mi się to spodobało uznałam, że chcę się tym zajmować.  Stylizacje i makijaż przygotowałam sama. 
I tak już dwa lata się tym zajmuję, muszę przyznać, że nigdy mi się to nie znudzi... 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć... piszcie jak wam się podobają...mieliście kiedyś sesje zdjęciową ?? 

                                   Fotografia - Tomasz Szczepański - Dream Studio









29 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia.. Jak tak wspominasz przypomniała mi się również pierwsza moja sesja zdjęciowa :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos, I love it! :)
    Follow you, follow back? :)
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoja sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądałaś, początki są zawsze najgorsze, ale tobie poszło świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sesja zdjęciowa! Szczerze mogę powiedzieć że trochę się zmieniłaś!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja jak widać bardzo udana śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że jedna z pierwszych sesji. Po czasie człowiek bardziej przyzwyczaja się do aparatu, nie jest się już tak napiętym no i też wie się jak się do kamery ustawić, wszystko co i jak :) Masz piękne oczy i super pasują do koloru włosów! Brwi zrobiłabym lekko ciemniejsze, ale to chyba stare zdjęcia, prawda?
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zdjęcia z przed 2 lat, napisałam o tym. Teraz mam o wiele ciemniejsze.

      Usuń
  8. Miałam kiedyś bardzo podobną sukienkę! Super wyszła ta sesja :*

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jestes! :)

    https://start-afire.blogspot.com/2018/10/co-warto-kupic-na-wyprzedazy-w.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja jest świetna! Przecudna sukienka :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Początki zawsze są stresujące! Ja nigdy nie odważyłam się tak prawdziwie stanąć przed obiektywem. Wszystkie moje zdjęcia są... przypadkowe. Ale i tak jestem z nich bardzo zadowolona. A gdy bardzo zależy mi na konkretnej pozie, zazwyczaj nic przyzwoitego nie wychodzi...

    Pozdrawiam,
    Paulina - autorka bloga MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Ja nie miałam takich typowych sesji ale takie z przyjaciółkami owszem :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! :) Ślicznie prezentujesz się w tej sukience :)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, zdjęcia wyszły bardzo ładnie! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza stylizacja i czarująca sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :) A sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie wyglądasz, świetna sesja i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń