poniedziałek, 1 października 2018

Bitwy stylizacji

    Przygotowałam dla was cztery zestawienia z różnymi stylizacjami. Waszym zadaniem będzie wybrać która się bardziej podoba. Przy zdjęciach znajdziecie linki do sklepów, gdzie możecie kupić ubrania zaprezentowane przeze mnie. 

- Zestawienie pierwsze 

Różowo - czarna bluzka z Shein
Czerwony żakiet z Shein 





- Zestawienie drugie 

Sukienki z Shein 




- Zestawienie trzecie 

Sukienki z Amiclubwear 


- Zestawienie czwarte 

Koszula + spódnica z Shein
Sztuczne futerko + spódnica z Shein



    Zapraszam wszystkich do zabawy, w komentarzach piszcie które wybieracie i dlaczego... Jestem ciekawa waszych opinii.

27 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej spodobała tylko pierwsza stylizacja z pierwszego zdjęcia ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie 1,1,2,2, ale wzystkim mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się stylizacja numer 2 ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te wszystkie stylizacje, każda ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2,2,1,2 najlepsze stylówki! :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie 2, 2, 1, 2, a najbardziej podoba mi się czarna koronkowa sukienka z 3 propozycji :) klasyka w czystej postaci - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki są świetne ! :)

    Pozdrawiam
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie bardzo do twarzy Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez dwóch zdań wygrywa opcja trzecia, później druga :) Ale przede wszystkim wygrała modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze fajne te ubrania ciężko wybrać

    OdpowiedzUsuń
  11. W ogóle nie mój gust, ale wyglądasz rewelacyjne i Pasują Ci takie ubrania :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie wygrywają 4 razy stylizacje nr 1. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienia stylizacji :D Jak dla mnie 2,1,1,2 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawy. Ta koszula czarno różowa jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ta jasna sukienka z trzeciego zestawienia

    OdpowiedzUsuń