poniedziałek, 10 września 2018

Seksowne stylizacje z Amiclubwear

    Z pewnością dopisuję ten sklep do moich ulubionych, wam również polecam to zrobić! Wiele pięknych ubrań, butów i dodatków już na was czeka. 
   Stronę zauważyłam gdy przeglądałam Instagram, postanowiłam zaobserwować profil. Zobaczyłam tam wiele ciekawych rzeczy, więc odwiedziłam sklep internetowy, aby zapoznać się z cała ofertą. Spodobało mi się naprawdę wiele sukienek, sandałów, botków itp. ale ostatecznie  wybrałam 3 sukienki oraz 2 pary butów. 

*Pierwsza sukienka - mała czarna z koronką, od razu wpadła mi w oko. Bardzo podoba mi się, że jest przylegająca, świetnie podkreśla moją figurę, ale nie opina ciała, ani nie krępuje ruchów, dobrze się w niej czuje. Seksowna sukienka, nie przejdziesz w niej niezauważona.  


* Druga sukienka - kremowa z brokatem, wygodna, ślicznie się prezentuje, luźna, czuję sie w niej swobodnie. Z pewnością przyciągnie wzrok innych. Idealna na rodzinny obiad.  







* Trzecia sukienka - kremowo-czarna z koronką. Bez zastanowienia zasługuje na miano seksownej kreacji. Czuję się w niej wyjątkowo. Podobają mi się rękawy, wycięcie na plecach oraz koronkowe róże na kremowym materiale z pewnością działają na wyobraźnię. Będąc w tej sukience, żaden facet nie przejdzie obok was obojętnie... 




* Pierwsza para butów - botki w kwiatki. Uwielbiam te buty, są kolorowe, pozytywne, przypominają mi wiosnę. Obcas nie jest wysoki, za to ma ciekawy kształt - walca... taki niespotykany najczęściej widziałam na szpilce lub na słupku. Idealnie dopasowane do moich stóp. Na jesień świetne, polecam je wam. 




* Druga para butów - złote sandałki. Wybrałam je i nie żałuję, są fantastyczne. Obcas wydaje się wysoki, ale taki nie jest, dzięki platformie. Sandałki wygodne, lubię w nich chodzić. Buty z klasą, kolejny duży atut nie czuje się  obcasu, ale jest się sporo wyższym. Polecam szczególnie osobom niskim, średniego wzrostu, a dla wysokich kobiet też coś się znajdzie. 


 


       Jestem zadowolona z wybranych przeze mnie rzeczy. Zapraszam na zakupy! 

Jak wam się podobają stylizacje? Która sukienka najbardziej ? Kupiłybyście takie buty jak ja ? 

Amiclubwear - https://www.amiclubwear.com/ 
Sukienki Amiclubwear - https://www.amiclubwear.com/party-dress.html 
Buty Amiclubwear - https://www.amiclubwear.com/shoes-heels.html

53 komentarze:

  1. Pierwsza sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje naprawde wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana świetne stylizacje. Polecam jednak wykonywać zdjęcia w miejscach pasujących do danych stylizacji. Sukienki się dobrze prezentują w takich ekskluzywnych miejscach, urokliwych. Myślę, że to nadało by im jeszcze więcej uroku. Mój faworyt to ostatnia stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja bardzo lubię naturę zieleń dlatego, również teraz zdjęcia w ogrodzie

      Usuń
  4. Wow super zamówienie, moje serce skradła przede wszystkim ta czarna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze dwie sukienki bardzo mi się spodobały :D Ostatnie buty są super *.*
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki ładne, ale buty w kwiatki wygrywają są śliczne :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne sukienki i jakie zjawiskowe buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z sukienek tylko ostatnia do mnie jakoś nie przemawia, reszta trafiona w 100% w moje gusta! :)
    Widzę zakupowe szaleństwo! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do sklepu, znajdziesz jeszcze więcej ślicznych sukienek:)

      Usuń
  10. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba, nie ma to jak ładna małą czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sukienki, ta pierwsza mi się najbardziej podoba! :) Natomiast co do butów, to nie umiem chodzić na tak wysokich obcasach...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podobają się złote sandałki. Są piękne! A pierwsza sukienka faktycznie wygląda na wygodną. Obcisłe sukienki są ładne, ale jeśli krępują ruchy to od razu są u mnie skreślone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany czytaj dokładnie. Napisałam są WYGODNE I NIE KRĘPUJĄ RUCHÓW!

      Usuń
  13. Totalnie nie w moim guście, ale fajnie, że Tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki są przepiękne, ale niestety dla mnie każda jest zbyt obcisła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te brokatowe sandałki są genialne :D Sama pewnie nie odważyłabym się ich założyć, ale robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie sukienka czarna koronkowa na podszewce, czyli ta ostatnia, jest najpiękniejsza i z klasą. A buty w kwiaty wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza koronkowa sukienka i złote sandałki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza i trzecia sukienka przepiękne. Buciki tez super, ale moim zdaniem powinnaś bardziej zadbać o pedicure 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie! W kremowej sukience wyglądasz wyjątkowo zjawiskowo! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze słyszę o tym sklepie :) Botki w kwiatki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tym sklepie. Poza tym ogólnie stylizacje bardzo ładne i jest Ci w nich do twarzy ;) a botki - urocze, jeszcze nigdy takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwariowałam na punkcie złotych sandałków, lubię taką wysokość i dobrze się czuje na obcasach

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobre posty i bardzo mi się to podoba. pozdrowienia ... Jestem osobą
    Indonezja

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta pierwsza stylizacja mega mi się podoba! Kocham takie sukienki :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Botki w kwiatki wyglądają wyjątkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia, choć buty w kwiaty nie w moim typie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te buciki w kwiaty mega *.*
    Super wpis kochana :* <3

    Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń