czwartek, 13 września 2018

Moje sposoby na dobry humor

   Wiem, że nie wszyscy lubią jesień. Szybko robi się ciemno, często pada deszcz, więc popada się w melancholię, nic się nie chce. Postanowiłam więc, że podzielę się z wami radami, aby ta pora roku była tak samo radosna jak wiosna czy lato. 

1. Zakupy, która kobieta tego nie lubi? Ja takiej nie znam. Kupujcie kolorowe, pozytywne  rzeczy, wtedy nie tylko zakupy wam poprawią humor, ale też to co kupicie. Dla siebie wybrałam botki w kwiaty z Amiclubwear i od razu mam lepszy nastrój. Jesień wcale nie musi być smętna i nudna. 

2. Jogging - teraz jest najlepsza pora, nie ma upałów ani obawy, że burza zaskoczy. Zatem na co czekasz ? Zakładamy buty i biegamy. 

3. Wieczór z dobrą książką lub filmem, to jest to do tego gorąca czekolada i kocyk. Jesień - świetny czas na leniuchowanie. 

4. Zrób sobie dzień domowego spa, kąpiel w płatkach, wzajemny masaż z partnerem... 

5. Czas ze zwierzakami. Spacer z psem czy zabawa z kotem, od razu poprawi humor i twój pupil będzie szczęśliwy. 

6. Spotkanie z koleżankami/znajomymi - babskie pogaduchy czy wypad z przyjaciółmi szybko zapomnisz o smutkach, nawet nie zauważysz, że już koniec lata. 

7.  Kiedy ja mam zły humor robię w domu rewię mody, otwieram szafę i przebieram się, dopasowuję do tego buty, dodatki itp. w ten sposób tworzę swoje stylizacje, więc ja mam bardzo często dobry humor. 

8. Porządki - dobrze jest się czymś zająć, przy okazji zobaczysz co się ma i niepotrzebne rzeczy oddać.

9.  Słuchanie muzyki, taniec - dobrze jest sobie pośpiewać, potańczyć. 

10.  Nauka- uwielbiam się uczyć muzyki. Wy również znajdźcie  coś dla siebie i zacznijcie się dokształcać. ,, Na naukę nigdy nie jest za późno ,, 

    Jak wam się moje rady podobają? Lubicie jesień ? Macie swoje sposoby na przetrwanie 3 pory roku ? 







36 komentarzy:

  1. Zakupy bardzo poprawiają mi nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poprawę humoru tylko ZAKUPY :)
    Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój sposób na dobry humor to nie być zmęczony i mieć święty spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mi nikt takich sesji nie robi. Byłabym w siódmym niebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię muzykę, gotowanie i dobry film. A jeszcze chętniej dobre towarzystwo - ze wspaniałymi ludźmi żadna pogoda nie jest straszna :)
    Pozdrawiam!
    http://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy czy spacer zawsze na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre sposoby😃 mi najbardziej poprawia humor muzyka🎶🎵🎶🎵

    OdpowiedzUsuń
  8. W jesienne popołudnia w wieczory najbardziej lubię czytać książki, albo oglądać jakieś filmy?seriale.

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w jesienne popołudnia lubię oglądać filmy i czytać książki. Może spróbuję też jogging'u? Czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Domowe spa i książka, i jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienne dni to czas magiczny. Krajobraz w tym czasie jest na prawdę super. W tym czasie lubię chodzić nas spacery, robić zakupy, szczególnie modowe 😊. Super stylizacja i zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam www.womandotstyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy porządki nie poprawiły mi humoru, ale pozostałe opcje całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, jak przez całe życie za jesienią nie przepadałam, tak w zeszłym roku odkryłam jej magię, bo była bardzo ładna i ciepła :) Wszystkie sposoby, które wymieniłaś, rzeczywiście są dobre, wiem z własnego doświadczenia. A co do nauki muzyki, to chyba moja tegoroczna jesień będzie nią wypełniona, bo zaledwie przedwczoraj zaczęłam uczyć się gry na ukulele i nie mogę się od tego oderwać. Będę miała hawajskie klimaty jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre rady! No, może poza porządkami, w moim przypadku powodują tylko znaczne pogorszenie humoru!

    OdpowiedzUsuń
  15. Okej zly humor? Zawszę sobie go poprawiam i idę na rower, skutecznie mnie to odpreza! Muzyka, spacer z psem albo.male co nieco;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre rady na jesień:) Pierwsza nie przemawia do mnie tak do końca- uważam, że za dużo kupujemy i gromadzimy, a potem wyrzucamy, nie myśląc o tym, że za chwilę na świecie nie będzie już miejsca dla nas samych - większość powierzchni zajmą śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look specially in the umbrella shot.
    http://www.americancustomtailor.com/best-pant-blazers-fashion-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że w wielu punktach mamy podobnie :) Moje najbardziej poprawiające humor pozycje to serialowy maraton, wypad do teatru lub zakupy w second handzie :)
    Śliczne futerko <3
    buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również słucham muzyki, a przede wszystkim czytam książki.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie zakupy to zdecydowanie najlepszy pomysł! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Niemal identycznie radzę sobie z jesienną melancholią. :D /zapomniany-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń