poniedziałek, 17 września 2018

Przygotowania do 29 sesji zdjęciowej.

   Właśnie rozpoczęłam przygotowania do moich kolejnych sesji zdjęciowych. Przez upały musiałam mieć przerwę, gdy było 40 stopni nie mogłam wychodzić z domu, słońce parzyło mi skórę, a żadne kremy nie pomagały. Więc teraz mam zaplanowane 2 sesyjki, oby tylko nie padało, ani nic nie wypadło.

Gdy zaczynam się szykować zaczynam od makijażu: 

* Cienie do powiek -   Nyx Professional Makeup Polska, Pablo Color, Avon 
 * Lakiery do paznokci - Pablo Color 
* Podkład - Avon
* Puder - Avon 
* Tusz do rzęs - Pablo Color 
* Pomadki - Avon, Pablo Color,  Nyx Professional Makeup Polska 
   Takich kosmetyków użyję gdy będę się malować na sesje. 

Następnie szykuje stylizacje:

* Sukienki - Bonprix, Shein 
* Buty - Bonprix, Marco Shoes, DeeZee

 Niebawem będziecie mogli zobaczyć efekty mojej pracy i fotografów. Tym razem w skrócie z przygotowań, napisałam jakich produktów użyję oraz w co się ubiorę, chociaż czasami zmieniam, więc jeżeli jesteście ciekawi, wyników zaglądajcie na bloga na pewno niebawem dodam zdjęcia.

Ps. Po sesjach używam płynu do demakijażu Nivea... 












15 komentarzy:

  1. Czy Ty jesteś zawodową modelką? Czy można Cię wynająć na pokazy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten płyn micelarny i jest super:) przygotowania do sesji wymagają czasem wiele czasu..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj takie przygotowanie wymaga pewnie bardzo dużo czasu. Super są kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie przygotowania wymagają dużo czasu i perfekcji, coś o tym wiem gdy robię zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful products love, thank you for sharing. ♥
    Would you like to follow each other on blog? Let me know. xoxo

    Blisselly
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh, zakochałam się w Twoim makijażu! :)
    Cudowny odcień na ustach - taka czerwień zdecydowanie podkreśla urodę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też płyn z Nivea bardzo mnie ciekawi ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, zatem powodzenia na sesji !

    OdpowiedzUsuń