sobota, 8 września 2018

Nivea - kosmetyki do włosów

    Zaczęłam używać kosmetyków do włosów Nivea Hairmilk. W moim zestawie jest szampon pielęgnujący oraz odżywka do włosów matowych, zmęczonych. Mam również suchy szampon dla szatynek. 

   Nivea Hairmilk  szampon pielęgnujący, idealny gdy masz włosy:
- matowe 
- zmęczone 
- nienawilżone 
- szorstkie 
- pozbawione blasku 
- nie układające się 

  Efekt po zastosowaniu:
- włosy zdrowe
- wzmocnione 
- miękkie w dotyku
- pełne blasku

  Nivea hairmilk odżywka pielęgnująca:
 - używaj wraz z szamponem Nivea Hairmilk dla lepszego efektu 
- po zastosowaniu włosy łatwiej się rozczesują 
- wyglądają na zdrowsze 
- są mocniejsze 

  Nivea Dry Shampoo:
- do szybkiego odświeżenia włosów 
-  dodania objętości 
- łatwiejszego układania 

  Sposób użycia:
- Najpierw wstrząśnij 
- Rozdziel włosy 
- Spryskaj z odległości 30 cm 
-  Wmasuj szampon, aż stanie się niewidoczny 

  Moja opinia:

  Ja bardzo lubię firmę Nivea, kupuję te kosmetyki od kilku lat, zawsze jestem zadowolona, więc i tym razem moja opinia o nowej linii jest pozytywna, szczerze wam ją polecam.


19 komentarzy:

  1. Serie tych kosmetyków znam i jestem nimi na prawdę zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przetestowałabym suchy szampon :)
    https://karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych kosmetykach ale nie miałam jeszcze okazji wyprobowac 😁
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie testowałam ich, ale ciekawie się zapowiadają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przetestować tę serię.
    Formuła oparta na mleku jest bardzo interesująca! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Nivea do włosów rozstałam się z jakieś siedem lat temu i od tamtej pory nie miałam okazji przetestowania :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie kosmetyki marki nivea. Używałam szamponów z tej serii ale niebieskich. Super są mięciutkie włosy po odżywce + szamponie. Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam kosmetyków Nivea odkąd pamiętam. A jestem już ponad 30 letnim młodzieńcem :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z oboma produktami bardzo się polubiłam :D Super jest ten szampon i odżywka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką Nivei, ale ta seria mnie zainteresowała ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń