czwartek, 6 września 2018

Eleganckie stylizacje

     Jak wiecie uwielbiam sklep Shein, więc stylizacje które wam teraz zaprezentuję są również z tej firmy. Cenię sobie ich ze względu na dobrą jakość ubrań, przejrzystą stronę, możliwość zmiany języka oraz bogatą  ofertę. 
    W dzisiejszym wpisie pokażę wam dwie kombinacje, jedna z czerwonym żakietem , a druga z czarno- różową bluzką. Więcej nie będę się rozpisywać, jak macie pytania śmiało pisać w komentarzach. 

Dla was mam kod rabatowy do sklepu Shein - 15% zniżki na hasło Patrycja15 

Czerwony żakiet - idź do sklepu  

Czarno - różowa bluzka - idź do sklepu








 

40 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepieknie 😍
    Obydwie stylizacje mi wpadły w oko, żakiet i bluzkę chętnie sama sobie sprawie ☺
    Miłego popołudnia i poprawy samopoczucia😘
    P.S. Poklikałam jakby co
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz rewelacyjnie, mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja zdecydowanie ma to coś! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe stylizacje

    https://www.youtube.com/watch?v=_wOnPywb0oY

    OdpowiedzUsuń
  5. ten czerwony bardzo fajnie się prezentuje ;)

    Pozdrawiam :)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzeczka sliczna :) Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje piękne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://my-lovely-pink-life.blogspot.com/Pozdrawiam i zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączenie :D a sklepu nie znam, ale zaraz poznam
    Jako fotograf jedynie mogę Ci polecić, żeby na przyszłość ktoś kto robi Ci zdjęcia uważał, aby nie ucinać stóp jeśli już są w kadrze :) albo cała sylwetka, albo tak jak masz na jednym zdjęciu do połowy
    Pozdrawiam www.thediize.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie o moje stopy chodzi w tym wpisie, tylko o zaprezentowanie ubrań. Co do rad ja sama fotografuję 8 lat więc umiem już dość dużo.

      Usuń
  10. Czerwony żakiet najbardziej mi się podoba. Kolor współgra z całością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wielką miłośniczką Twoich stylówek! <3
    Czerwony żakiet z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje! Ładnie ci w burgundzie :)
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne stylizacja! Ja jeszcze nigdy nie miałam niczego z tej firmy. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te bordowe cudo mnie aż ujęło - cudne!
    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza stylizacja mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza mi się podoba bardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja fajnie się prezentuje ^^

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  18. ten żakiet jest bardzo ładny i kolor do Ciebie pasuje :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta bordowa tunika/ sukienka (?) jest przepiękna :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń