niedziela, 22 lipca 2018

Sukienki z Shein

     Sklep Shein działa od 2008 roku. Ubrania są wysyłane do wielu państw na świecie. 
Na stronie znajdziecie bogatą ofertę, przeróżne wzory, kroje, w bardzo atrakcyjnych cenach.  
Ogromny wybór, każda znajdzie coś dla siebie są tam: eleganckie sukienki, futerka, spódnice jak i sportowe legginsy i koszulki, znajdziecie również buty i dodatki. Na jednej stornie zrobicie zakupy dla całej rodziny. 

                                                          Inne zalety sklepu 

* Przesyłka - około 7/8 dni więc szybko 
* Strona jest przejrzysta, łatwo wszystko znaleźć 
* Dużo promocji 
* Rozmiary od xs do 4xl 
* Dział Plus Size
* Można wybrać w jakiej walucie mają być wyświetlane ceny
* Bezpieczna płatność 
* Ubrania w świetnych cenach 
* Bardzo dobra jakość rzeczy 

                                                                  Sukienki 

    W sklepie jest tak dużo ciekawych ciuchów, dodatków, że aż trudno było mi wybrać, jednak zdecydowałam się na dwie sukienki: czarną i kremową. Obie są fantastyczne. 

    Czarna z koronką wyjątkowa kreacja, która zachwyci moim zdaniem wiele osób.  Wyróżnia się, jest bardzo oryginalna, taka inna niż wszystkie. 
Wygodna a zarazem z klasą. Dopasowana idealnie ( co widać na zdjęciach ). Dzięki halce oraz siateczce dół jest lekko rozkloszowany, góra natomiast idealnie leży. Z boku jest zamek. 
Cena 120 zł uważam, że warto ją kupić, koszt nie jest wielki za tak wyjątkową kreację. Z moim kodem Patrycja15 otrzymujecie 15 % zniżki więc jest jeszcze taniej.

 Kremowa z cekinami śliczna sukienka, idealna na 18nastkę lub wesele. Świetnie się prezentuje, cekiny a rękawach oraz w górnej części sukienki sprawiają, że każda kobieta się w niej wyróżni, dzięki ozdobom kreacja nie jest zwyczajna. 
Piękna sukienka w cenie 90 zł. 
    
   Uwielbiam je obie i oczywiście polecam zakupy w Shine
Kod rabatowy 15 % na cały asortyment  - Patrycja15 

 Podobają wam się sukienki ? Kupowałyście w Shein ?

59 komentarzy:

  1. Podoba mi się pierwsza sukienka, jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza jest bardzo ładna. druga, to nie moj styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny wpis, pierwsza sukienka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka! Szukam czegoś takiego na wesele 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze kupować w SHEIN, ale słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym sklepie! Super sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie sukienki mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała koniecznie zajrzeć do sklepu.
    Pierwsza sukienka mnie oczarowała 😍
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupowałam jeszcze. Pierwsza sukienka piękna. Druga nie mój kolor. Wyglądasz w nich cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zmieniło się tu u ciebie jak ostatnio byłem, ładne sukienki wybrałaś, dziewczynie muszę kupić coś z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo gustowne sukienki, przepięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza sukienka bardzo mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten sklep, mam z niego kilka rzeczy i jestem bardzo zadowolona :) cudowne sukienki, obie są piękne i dokładnie w moim stylu! :) wspaniałe <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie się prezentujesz w tej koronkowej sukience. Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne są te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta pierwsza sukienka jest nieziemska, zdecydowanie w moim stylu i przepięknie się na Tobie prezentuje. :) osobiście nic tam nie kupowałam, ale może kiedyś się skuszę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza sukienka super na wesele,przyjęcie bardzo mi się podoba taka totalnie w moim stylu :D zapraszam do mnie https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza sukienka jest zjawiskowa!

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zdjęcia zawsze są robione w genialnym stylu! :) Shein znana strona, ja z niej nigdy nie zamawiałam ale asortyment wydaje się być na wysokim poziomie! Sukienki cudowne :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza sukienka śliczna ;)
    Nie miałam nigdy nic z tego sklepu ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/najwieksze-koo-widokowe-w-polsce-gdynia.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie zamawiałam z Shein ale ostatnio mnie kusi ich oferta sukienek. Także może się w końcu skuszę:D a ta pierwsza sukienka to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza sukienka jest cudowna!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza wygląda nieziemsko pora coś kupić z Shein bo nigdy nic nie kupowałam. I zdecyduj się tu człowieku druga to idealny kolor dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like both dresses that you ordered and I'm a huge fan of Shein too. Great post, dear! Greetings from Serbia. ♥

    Btw. I've just followed you so can you follow my blog via GFC too? Thanks!
    www.iammilitza.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza wyglada cudownie 😁❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nic nie zamawiałam z tej strony, ale muszę przyznać, że sukienki prezentują sie naprawdę fajnie!;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Loving both dresses! They look perfect on you!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienki wyglądają bardzo ładnie! Jednak nie są one w moim stylu :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie znajdziesz wiele innych ciekawych rzeczy :)

      Usuń
  29. Pamiętam jeszcze czasy kiedy Shein funkcjonowało pod inną nazwą :)
    Nie wiedziałam, że sklep istnieje od 2008 roku, kawał czasu.
    Cudownie kochana wyglądasz, zwłaszcza kremowa sukienka zawróciła mi w głowie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie, ale sukienki są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta druga jest boska!

    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś współpracę z SheIn i do dziś w szafie mam jeszcze kilka rzeczy z tego sklepu, bo jakościowo są super!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń