poniedziałek, 16 lipca 2018

Kosmetyki Saryna Key

      Niedawno zaczęłam stosować szampon, odżywkę oraz masło  Saryna Key, kosmetyki znajdziecie w sklepie Way To Beauty

                                                    Saryna Key Szampon 

    Szampon dokładnie myje włosy, łatwo się rozprowadza oraz pieni się, bardzo ładnie pachnie. 
Kosmetyk  z serii regenerującej poleca się do włosów: suchych, uszkodzonych, rozdwajających się. 
Chroni i zapobiega uszkodzeniom. 

Skład: masło Shea, bawełna, witaminy B6, białka, aminokwasy oraz jedwab 

Sposób użycia: Wmasuj w mokre włosy odczekaj 2 minuty i dokładnie spłucz.


                                                 Saryna Key Odżywka 

   Odżywka do włosów suchych, uszkodzonych, rozdwajających się.  Chroni przed czynnikami takimi jak promieniowanie UV. 

Skład: witaminy, aminokwasy, minerały, białka, masło Shea

Sposób użycia:  Na umyte włosy nanieść odżywkę, po minucie dokładnie spłukać. 


                                                 Saryna Key Masło  

   Do włosów  zniszczonych, suchych, rozdwajających się. Zawiera dużo witamin co pomaga w regeneracji. 

Skład: witaminy A, E, F, aminokwasy keratyny 

Sposób użycia: Po umyciu włosów, wmasuj we włosy, odczekaj 5 minut i dokładnie spłucz. 

     Jestem zadowolona z tych kosmetyków, po użyciu włosy są miękkie, łatwiej się rozczesują. Mniej mi ich wypada. Atutem kosmetyków na pewno jest ich skład oraz cudowny zapach. 

Dla moich czytelników rabat 10 % do sklepu Way To Beauty kod -  patrycjalewandowskaa10








42 komentarze:

  1. Zapowiadają się naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu ta marka przemknęła mi przed oczami w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wypróbować , bo już gdzieś widziałam tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Muszę się im bliżej przyjrzeć ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne pudełka, chyba dziewczynie sprawie coś z asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że kosmetyki spełniły Twoje oczekiwania :)
    Z marką spotykam się po raz pierwszy, z chęcią zerknę na ich stronę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami, może je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej marce :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam masła do włosów. Myślisz, że te produkty nadają się również do włosów farbowanych?
    Nazwa marki przypomina mi imię i nazwisko jedenj bohaterki ulubionego serialu pt. ,,Gotham".

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam włosy farbowane i jest dobrze, jednak nie wiem jakiej farby używasz i kiedy ostatnio farbowałaś, ja np. 6 miesięcy temu ale trwałą. U mnie ta linia sprawdza się świetnie i jestem zadowolona, jednak do typowo farbowanych włosów jest ten szampon - http://www.waybeauty.pl/saryna-key-szampon-neutralizujacy

      Usuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Muszę się jej bliżej przyjrzeć. Świetny blog. Obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę pierwszy raz widzę na oczy i juz mnie zainteresowała :)
    Bardzo ładne opakowania!
    Z chęcią wypróbuję.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. I myślę, że warto się nimi zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam.
    Jeszcze.
    Zrobiłaś im takie ładne zdjęcia,że aż chce się przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie znam ale to się właśnie zmieniło dzięki temu wpisowi!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej marce, ale chętnie ja przetestuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. To zupełna nowość dla mnie, pierwszy raz słyszę i widzę :) Prezentują się ciekawie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ale prezentują się bardzo ciekawie. Zainteresowała mnie odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tymi produktami.
    Z chęcią przetestowałabym szampon ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nie słyszałąm o tych kosmetykach, ale widzę że nie jestem jedyna:) Chętnie bym je przetestowała!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio moje włosy są w tragicznym stanie, więc może taka odżywka byłaby super opcją ;)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wydają się super. <33
    Zapraszam:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń