czwartek, 26 lipca 2018

Kody rabatowe

    Wszyscy lubią kupować taniej, szybciej oraz ,, łapać okazje ,, tak więc postanowiłam w jednym wpisie zaprezentować kody rabatowe, dzięki którym zamówicie świetne produkty w niższych cenach.  

                                                              HelloBody

Kod - PLEWANDOWSKA - 20 % zniżki 

Zalety: 

* Kosmetyki pięknie pachną 
* Nie są testowane na zwierzętach
* Maseczka:
    - Chroni przez zanieczyszczeniami  
    - Dokładnie oczyszcza skórę 
    - Cera jest nawilżona a skóra miękka w dotyku
 *  Pianka:
   -  Dogłębnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż z twarzy 
   - Nie wysusza skóry
   -  Skóra jest odpowiednio nawilżona
  * Bogaty asortyment 
* Produkty na bardzo wysokim poziomie 




                         
                                                                    Shein
   Kod - Patrycja15 - 15 % zniżki 

Zalety: 

* Przesyłka - około 7/8 dni więc szybko 
* Strona jest przejrzysta, łatwo wszystko znaleźć 
* Dużo promocji 
* Rozmiary od xs do 4xl 
* Dział Plus Size
* Można wybrać w jakiej walucie mają być wyświetlane ceny
* Bezpieczna płatność 
* Ubrania w świetnych cenach 
* Bardzo dobra jakość rzeczy  










                                      Way to beauty - Saryna Key

Kod - patrycjalewandowskaa10 - 10 % zniżki 

Zalety: 

* Szybka wysyłka
* Bogaty asortyment 
* Przejrzysta strona 
* Dokładne opisy kosmetyków - można dokładnie wybrać jakich potrzebujecie 
* Szampon dokładnie myje włosy
Odżywka do włosów suchych, uszkodzonych, rozdwajających się.  Chroni przed czynnikami takimi jak promieniowanie UV.
* Po zastosowaniu włosy są odżywione, mniej wypadają. 






26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis. Na pewno wykorzystam kilka propozycji i kodów.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis i ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałas mnie do tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie prezentujesz sie w 1 sukience :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka z haftem jest cudowna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki mi się podobają, natomiast tych kosmetyków bardzo nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest genialna!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te 7-8 dni to nie jest szybko, raczej przeciętnie.
    Nietestowanie kosmetyków na zwierzętach mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ,,idzie,, z Polski tylko z Chin więc to jest szybko. Często jak zamawiałam z polskich sklepów to czekałam dłużej.

      Usuń
  9. Ciekawy wpis, jednak nie skorzystam. Nie przepadam zamawiać cokolwiek przez internet. Wolę zobaczyć, dotknąć, powąchać niż potem się zawieść i przepłacić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę internet, chodzenie, szukanie, stanie w kolejkach to nie dla mnie. Bardzo lubię ciszę i mój kącik w pokoju. A nawet jak zamówisz a coś się nie spodoba to można zwrócić. :)

      Usuń
  10. W pierwszej firmie bardzo podobają mi się opakowania. Jednak druga... Nie chodziło Ci o Shein? ;)

    OdpowiedzUsuń