niedziela, 29 lipca 2018

Sesja zdjęciowa - 27

      Muszę przyznać, że jest to jedna z moich najlepszych sesji zdjęciowych jakich miałam w ciągu dwóch lat. Pomysł miałam od dawna, jednak zawsze coś dopracowywałam, szukałam miejsc itp. 
W końcu  się udało. Sesja była 20.07.2018.  
      Jak zawsze ale to już na pewno wiecie stylizacje, makijaż przygotowałam sama. Jak pisałam na początku bardzo dobrze oceniam współpracę, fotograf miał dużo pomysłów, przyjechał na czas, miło się pracowało- rozmawiało. Atmosfera na sesjach jest moim zdaniem ważna, skuteczniej się pracuje dzięki czemu potem są lepsze efekty, na mojej była fantastyczna więc oczywiście polecam współpracę. 
     Z przygotowań:
Sukienkę miałam z Bonprixu - linki oraz moją opinię o niej znajdziecie w innym wpisie. 
 Makijaż wykonałam kosmetykami Pablo Color,  NYX Professional Makeup 

Piszcie jak wam się podobają zdjęcia ? Jak oceniacie moją stylizacje - lubicie sukienki w kwiaty ? 


                                                    Fotografia Michał Kostrzewski 

 

    

42 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia!

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są obłędne. Chciałabym mieć takiego zdolnego fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaka cudowna sesja bardzo klimatyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia i ekstra stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja przepiękna :) Masz ładną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna sukienka! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja oraz zdjęcia! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są cudowne 😊 Masz bardzo ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sesja zdjęciowa. Klimat jest zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to ujęcie zza roślin i sukienka i to jak delikatnie się mieni ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyszły naprawdę super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na żadnej sesji ale od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiam :)

    Super wyglądasz ! Sesja piękna 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudowna, magiczna sesja! :)
    Życzę kolejnych, rewelacyjnych efektów takich współprac.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, mają coś w sobie <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia :) atmosfera podczas sesji jest niesamowicie ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja, bardzo ciekawe kadry w przepięknych miejscach. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Jesteś tutaj jak królewna.
    Śliczna dziewczyna i fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ;) Sukieneczka śliczna ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Piękne zdjęcia, robią wrażenie :))
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia! DObry pomysł z tą czarną chustą. :)
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjecie przy fontannie jest moim ulubionym:) pozdrawiam, ślicznie wygladasz

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń