poniedziałek, 18 czerwca 2018

Dwudziesta-piąta sesja zdjęciowa...

     Niedawno byłam na mojej dwudziestej-piątej sesji zdjęciowej. Jak zawsze stylizacje, makijaże przygotowałam sama. 
     Od roku planowałam tę sesję, fotki z kwiatami mają swój urok tym bardziej, że większość moich zdjęć jest mrocznych chciałam aby teraz było coś innego. Uznałam, że białe kwiaty jaśminu idealnie skomponują się z czerwoną sukienką jednak, żeby nie było nudno do tego dodałam czarne akcenty np. sandały, cenię sobie oryginalność więc do tego dodałam brązową opaskę z dużą kokardą.  Makijaż oczywiście musi pasować, postanowiłam oczy pomalować na czerwono cienie są z brokatem więc nie wygląda to strasznie tylko ciekawie, pozostając w temacie... usta również w tym kolorze jednak na zmianę z niebieską pomadką.  Obawiałam się, że makijaż wyjdzie straszny, wyzywający dlatego zrezygnowałam z kredki, nie podkreślałam też mocno oczu, użyłam jedynie cieni do powiek i delikatnie pomalowałam rzęsty tuszem. 
      Białe kwiaty + czerwona sukienka i makijaż + czarne dodatki + niebieskie i brązowe akcenty = udana sesja... a jak wam się podoba ? Ja nie lubię nudy 

Cienie do powiek -  Nyx Professional Makeup 

Pomadka niebieska -  Nyx Professional Makeup  

Pomadka czerwona - Pablo Color 

Tusz do rzęs - Pablo Color 

Sukienka - Pakuten 

Buty - Lubie Buty 

                                              
                                                                  Fotografia: Krystian Janik 











27 komentarzy:

  1. Masz taka nieoczywista urodę, piękna! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wyjątkową urodę. Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zdjęcia, masz niezwykłe oczy - fajnie,że je podkreślasz makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Jedna z najlepszych sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż wszystko do siebie pasuje!
    Robiłam kiedyś podobna sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sesja i śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, masz według mnie bardzo nietypową, ale piękną urodę! :) Mam taką samą sukienkę, tylko że w kolorze różowym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jakie cudowne zdjęcia jak zwykle wszystko przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, ze na każdym zdjęciu masz taką samą minę.
    Tak czy inaczej zdjęcia ładnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieska pomadka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie kochana wyglądasz! <3
    Uwielbiam Twoje spojrzenie, jest obłędne :)

    OdpowiedzUsuń